Posted by : Elies wtorek, 27 sierpnia 2013

 Śniadanko z mikrofalówki, bo przecież taki biedny studenciak nie jada w pięciogwiazdkowej restauracji - coś o tym wiem ^-^

 I czas na pierwsze zajęcia. Takia tak się do nich przyłożyła, że aż ją dziekan pochwalił. Widać to będzie typ kujona pff

 Wyszła na miasto do kawiarni i spotkała tam gościa, co ubiera się, jak wojskowy, a studiuje sztukę i też jest buntownikiem. Wpadła mu w oko. W ogóle taka mała informacja - jak sim ma cechę "Nieodparty" to cały czas wpada innym simom w oko i wyskakują nam komunikaty. Wiedzieliście o tym? Ja nie, musiałam się o tym dopiero przekonać. 



 Mało tego, została pobita przez jakąś niewyżytą simkę. Może była zazdrosna o tego wojskowego? Kto wie :P Biedna Takia, bić się nie potrafi.

Na zajęciach wojskowy się do niej dosiadł. Simka nie wygląda na zachwyconą, chociaż nudne zajęcia też mogą grać tu jakąś rolę.

 Takia rozpoczyna pierwszy protest przeciwko władzy! :D

 I odkryła w sobie wrodzony talent do... kręgli! 

 Yay! Dostaliśmy pierwszego esemesa! Simy się cieszą w takich sytuacjach! :)

 Na imprezie u znajomego zagrała z jakimś kujonem :) Lubię mówić na niego "Pan Czesio".

 Tak, ja też mam Putinobodonegosima w grze :D Takia jest lekko zdziwiona.

Jej przyjaciółka poddała ją badaniu na... plamy!

 Najlepsze są zajęcia na powietrzu. Ten emo-sim się strasznie Takii spodobał, ale niestety nie ma u niego szans ; c

 Znajomy zaprosił ją na spotkanie. Zgodziła się.

 Postanowiła być miła i kupiła mu prezent.

 - A to jesteś ty!

Musi ją naprawdę lubić ^^

 Najprzyjemniej uczy się jej na świeżym powietrzu :)

 Po zajęciach, późnym wieczorem, studencka gawiedź zaczyna włączać Takie do swoich rozmów. Jest strasznie oblegana, aż mnie to wkurza. 

 Podczas jednej z imprez stało się coś strasznego. Pani dziekan umarła z głodu. W związku z tym studentom przydzielono kogoś nowego na jej miejsce.

 A oto nowy dziekan. Witają się w wątpliwie przyzwoitych strojach, ale cóż... w końcu są na imprezie. 

 Eee... nie, stanowczo nic nie powinno mnie już dziwić!

 Takia i dziekan nawet się polubili, bo zaczęli się wspólnie uczyć. Na imprezie! Tak, ja też tego nie mogę zrozumieć.

 Na szczęście Takia jest nie tylko kujonem, ale też buntownikiem i z lubością dewastuje mienie publiczne.

 Pożar! Pożar! Pożar! 

 Tak, tak panikujmy! Przecież to najrozsądniejsze wyjście!

 No i co ona ma wynieść z tej lekcji? 

 Dewastujemy publiczne chodniki!

Bo jesteśmy złe i nabuzowane okropnie! Wrrrr!


>> Co chciałabym mieć w The Sims 4?<<

Jak pewnie wszystkim już doskonale wiadomo, w roku 2014 będzie premiera The Sims 4. Póki co nie wiele jeszcze wiadomo, mamy do dyspozycji parę screenów i tyle. Mimo to, ja już sobie marzę, co tam będzie. Z doświadczenia z trójką już wiem, że czasami simy nas mogą porządnie rozczarować, ale mimo to, sam ich wygląd, póki co, bardzo przypadł mi do gustu. 
Na razie napiszę, co chciałabym znaleźć w grze:

  1. Bardziej rozbudowane interakcje między simami. W trójce brakowało mi lepszych opcji przyjaźni, czy miłości. Wraz z dodatkami to pole się rozszerzyło, niemniej, uważam, że od początku ta rzecz była w trójce bezczelnie zlekceważona!
  2. Możliwości zobaczenia co jest w środku budynków takich, jak szpital, czy ratusz. Nie potrafię przyjąć do wiadomości, że nawet w czwórce mogłoby takiej opcji nie być!
  3. Animacja wsiadania sima do pojazdów. Nie mogłam uwierzyć na początku, jak zobaczyłam, że w trójce sim zamiast otworzyć drzwi do auta i wsiąść to znika. No hej! Co to ma być?
  4. Możliwość ustawienia nie tylko tuszy czy rozmiaru biustu, ale także wzrostu sima. Ja lubię, kiedy simki w grze są mniejsze od partnera, ale cierpią na tym animacje całowania się np.  Szczerze wątpię, czy twórcy EA dodadzą możliwość ustawiania wzrostu simom, bo to jednak dużo zachodu, ale bardzo bym chciała!
  5. Jeszcze lepiej rozbudowane charaktery simów i możliwość budowania scenariuszy w grze. W np. prowadzenie intryg, podstępnych działań etc, a nie tylko samo prowadzenie rodzinki. 
  6. Możliwość ustawiania rodzaju włosów, np. żeby sim mógł mieć loki.
  7. Więcej zawodów do wyboru. 

Tak poza tym, to nie mam więcej wymagań. A wy, co chcielibyście dostać w czwórce? 

{ 7 komentarze... read them below or Comment }

  1. Najpierw słowo o rodzince: Takia jest przecudowna, ale to już wiesz. Ostatnie zdjęcie Simki jest świetne! Lubię prowadzić protesty. Nigdy nie miałam natomiast sytuacji, że dziekan nie dożył do końca studiów. (:
    Co do The Sims 4, to zgadzam się z Tobą w 100%. Simowie są nieziemscy na screenach. Też ciągle nie mogę się pogodzić, że nie można wchodzić do tych miejsc prac (?). Oby to się zmieniło i można było sterować Simem w pracy, przykładowo operować jako chirurg. :}

    OdpowiedzUsuń
  2. boziu, kocham twoje fotostory ♥ uwielbiam je po prostu ♥ a co do 4... po obejrzeniu tych filmikow co są.. lekko się załamałem.. mam nadzieję, że to nie bedzie oficjalne..

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha te pozary na studiach, czy komus sie w ogole NIE przytrafily? ._. Hm, ten nowy dziekan jest nawet przystojny, ciekawa jestem czy miedzy nim a Takia zaiskrzy ^-^
    O taak co do wzrostu to masz racje, tez nie lubie jak partnerzy sa tego samego wzrostu, wole jak simka jest mniejsza :> I z tym wsiadaniem do auta rowniez sie zgadzam, a tak od siebie to hmm.. chociaz to by bylo troche zboczone, to fajnie by bylo jakby sim w wieku nastoletnim mogl romansowac z mlodym doroslym, ale oczywiscie bez przesadyzmu jak np. zareczyny, slub i.. ehmm.. woo-hoo xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Takia jest cudna! Awww *__* Zgadzam się co do wnętrza budynków i wsiadania do samochodu. Simy miały być symulacją prawdziwego życia, a czy normalny człowiek znika, żeby wsiąść do samochodu? No chyba raczej nie, a przynajmniej ja nikogo takiego nie widziałam. Różnica wzrostu między simką, a simem też by się przydała. Byłoby bardziej realnie, a zarazem uroczo xD

    OdpowiedzUsuń
  5. spoko dziekan, hehe ;d Putin jest rozwalający, twórcy mieli chyba frajdę ;d Takia jest piękną i groźną buntowniczką, która nie potrafi się bić <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Takia jest świetna i ma fajne przygody studenckie :D Ja jak na razie raz wysłałem simkę na studia i był co najmniej jeden pożar i śmierć, no ale nie dziekana ;> Ostatnie zdjęcie Takii jest najlepsze! Mi jak na razie ts4 średnio przypadło do gustu, szczególnie chyba simowie i te fryzury.

    OdpowiedzUsuń
  7. W the sims 4 przydało by się żeby palce u stup były rozdzielone bo w 3 wygląda to jakby miały nogi lalki barbie a i jeszcze żeby po bara bara simsy nie szły od razu spać to chore simy robią bara bara w ciągu dnia i od razu idą spać. Jeszcze żeby każda czynność była realistyczna bo jak sims się przebiera to się obraca a jak chce mieć rybkę to jakby czarował.

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -