Posted by : Elies wtorek, 14 sierpnia 2012

>>> To co najbardziej lubię w grze The Sims 3 to możliwość pełnej zabawy z modą. Dobieranie stroju, butów dodatków oraz makijażu to świetna sprawa, niemożliwa w The Sims 2. Szybko więc okazało się, że ubieranie moich simowych lalek stało sie częstszym nałogiem u mnie niż gra w życie. Tak więc postanowiłam, że skomponowane przeze mnie stroje zamieszczę na blogu, a czemu nie?

 Oto pierwsze zdjęcia:

Twarz:
Denisa prezentuje się w delikatnym, dziewczęcym makijażu. Jak widać oczy grają tutaj główną rolę, ich zadziwiająca różową barwę osiągnęłam dzięki soczewkom kontaktowym, które uwielbiam. Bez nich simy nie wyglądają tak uroczo. Dodałam długie rzęsy, cień zbliżony do karnacji simki oraz delikatny odcień szminki. Brwi pociągnęłam brązowym tuszem. Efekt? Naturalna, słodka buzia. 
 Dodatki nie grają tutaj dużej roli, ale jednym z nich jest zestaw kolczyków jakie widzicie na uszach modelki. Na ich rzecz zrezygnowałam z eleganckich, ciężkich, wiszących kolczyków. One odebrałyby efekt uroczej twarzyczki. Jednak, żeby moja simka miała w sobie też coś odrobinę niegrzecznego ilość kolczyków w jednym uchu dodaje buntowniczości - niewiele, ale zawsze coś ; )

I.Na codzień:
Nic ekstrawaganckiego. Ciemne, podarte jeansy dodają smaku, ale są łagodzone przez delikatny, jasny sweterek, który odsłania kawałek brzucha. Wygodne, zielonkawe buty na płaskiej podeszwie sprawiają, że coś w stroju jest "nie tak". Wybijają się z tłumu i rzucają w oczy, ale jest to efekt zamierzony całkowicie. Całość wydaje się elegancka chociaż wcale taka nie jest :D

II.Wieczorowo:
Denisa wciąż kreuje swój delikatny, dziewczęcy image, więc sukienka musi być równie delikatna co cała reszta. Rażący kolor różu, mieniący się jest idealny na wieczorowe zabawy. Skośne zakończenie sukienki burzy efekt "niewinności" Sandałki z materiałowym paskiem oraz korkowej podeszwie chyba bardziej nadają się na plażę, ale są idealnym uchronieniem się od obcasów i pasują do sukienki jak nic innego :D

III.Piżama:
 Odetchnijmy trochę od szyku i stylu. Piżama ma być wygodna. Denisa ma sylwetkę typu "Klepsydra", a ładnie dopasowana piżama podkreśla jej wcięcie w tali, a groszki na spodenkach zaokrąglają chudziutkie nóżki. Do tego słodki motyw Osiołka z Kubusia Puchatka i można spać słodkim snem. Granatowy odcień ładnie komponuje się z jasnymi włosami i sylwetką sprawiając, ze Denisa nie wypada zbyt Blado :D

IV.Plażowo:
 
Elegancki kostium sprawi się idealnie na ekskluzywnych basenach czy plaży. Dzięki swoim paskom na ramionach i jednym na biodrach sylwetka zostaje ładnie podkreślona. Ramiona wydają się smuklejsze a biodra szersze. 

V.Dodatki:

 
To tyle. Mam nadzieje, że pierwsza, modowa notka wam się podoba :D

{ 2 komentarze... read them below or Comment }

  1. Ale śliczna simka! A ciuchy .. boskie! Zapraszam na mojego bloga happinessims.blogspot.com :D Pozdrawiam {Happinessims}

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna :D

    http://welove-sim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -