Posted by : Elies piątek, 16 sierpnia 2013

Dobra wiadomość jest taka, że gra i ja się pogodziłyśmy i pliki pacage. znów chcą mi działać. Nie instaluje ich już małpką, a także nie odzyskałam starych downloadów, ale mogę gromadzić nowe i gra mi je czyta, a to dla mnie najważniejsze. I kolejna radość wynika z tego, że odzyskałam Takie <3 Możliwe, że dam ją wam do pobrania. Cieszycie się?
Ale, żeby nie było za idealnie to muszę wam powiedzieć, że u mnie krucho z czasem. Nie wiem, w jakich odstępach będę dawać notki, postaram się jak najczęściej, lecz nie gniewajcie się, jak będę czasem zapadać się pod ziemie.  Studia zabijają! :D
No, to witam po długiej przerwie i zapraszam na zabawę od nowa :)


  Ponownie przedstawiam wam Takię, wygląda nieco inaczej, ale mam nadzieje, że się wam podoba. Postanowiłam nie robić póki co Sudana dla niej. Po pierwsze muszę go odzyskać, po drugie nie chcę powtarzać historii:)

Takia zamieszkała w jednym z pływających domów, jakie możecie znaleźć w swojej grze po zakupie Rajskiej Wyspy :)

Jest artystycznie uzdolniona i bardzo ciężko pracuje, by zdać egzaminy na studia.

 Nie mieszka sama, bowiem jej współaktorem jest maleńki piesek imieniem Bingo <3

To pierwszy szkic simki, a mimo to rysuje lepiej ode mnie -.-' 

 Ćwiczy ^^

 Każdy szanujący się artysta odwiedza miejscową galerię. Niestety Takii poważne obrazy chyba nie przypadły do gustu ; /

 W parzę z talentem malarskim niestety nie idzie gotowanie, wiec simka je gotowe dania :D

 Pieszczoch... jaka minka <3

I znowu ćwiczymy...

 Aż w końcu perspektywa studiów staje się możliwa do osiągnięcia!

 I to są te studenckie upominki? ; c

No nic, Takia podchodzi do egzaminu. Widać nie są za łatwe. Zagryziona warga mówi sama za siebie.

 Tak? Tak? Huraaa! Dostała stypendium malarskie, czy jak to tam zwą w grze! Czas rozpocząć szalone, studenckie życie! <3

 Jako, że trzeba wyrobić sobie znajomości Takia spróbowała pogawędzić ze współlokatorką z pokoju, buntowniczką, bo Takia także ma zdrowo nasrane w głowie i uważa, że niesprawiedliwość jest niesprawiedliwa i takie tam!

 Niestety dziewczyny nie polubiły się. Widać nie wszystkie poglądy można pogodzić.

 Na roku mają dwie... bardzo nietypowe simki o.o'

Z przyjaźnią nic straconego. Na horyzoncie pojawił się pewien sim, wprawdzie wątpliwej urody, ale również buntownik i Takia bardzo mu się spodobała. :)

 Studenci opowiadają sobie historie mrożące krew w żyłach. Ach ta dzisiejsza młodzież! Taka niemoralna na tych studiach (^._.^)

 Pierwsza noc w akademiku, a Takia już zaczęła go oszpecać swoimi bazgrołami. 

 Które spodobały się pewnemu simowi. To w tle... jak mówiłam bazgroły :P

 Na imprezie postanowila zarwać do tego sima, ale on ją totalnie źle potraktował. Biedna :C

 Aż musiała zapić gorycz soczkiem <3

 Jak mówiłam... studia.

I czas na pierwsze zajęcia.

Mam nadzieje, że jak na początek to was nie zawiodłam. Dziękuje za tak cudowną reakcje z waszej strony na mój powrót. Jeżeli prowadzisz simowego bloga zostaw jego adres pod tą notką. Zbieram materiały do utworzenia nowej listy linków :)


 

{ 12 komentarze... read them below or Comment }

  1. Ohh doczekałam się postu <3 Strasznie mi ciebie brakowało Elies super, że jesteś :) A Takia jak zwykle prowadzi ciekawe życie aww czekam na ciąg dlaszy nie ważne ile by to miało trwać :P
    A tak z czystej ciekawości to co studiujesz? :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że znowu piszesz :D Bardzo się cieszę, że pliki packages już Ci działają i odzyskałaś Takię! Nie musisz pisać często, ważne żebyś pisała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Achh... cudownie, że znowu do nas piszesz ! Takia wygląda jeszcze lepiej w nowych ciuszkach ; ) Świetnie, że udało Ci się ją odzyskać i już nie mogę się doczekać, a by ją pobrać ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie jesteś. Brakowało mi twoich notek. <333 Takia w nowek odsłonie jest śliczna!
    Gdy znajdziesz czas to pisz! Będziemy czekać! C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jeszcze adres mojego bloga - unusual-sims.blogspot.com.
      Przepraszam, że piszę na dwa razy, ale zapomniałam o tym ^-^ Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Jak fajnie cie tu widziec z powrotem <33 Aww jaka Takia jest sloodkaa, ale jej slicznie w kazdej fryzurze *w* Popieram slowa Thom`a nie wazne jak czesto bedziesz pisac najwazniejsze, ze w ogole bedziesz ^3-

    OdpowiedzUsuń
  6. Takia jest przepiękna. Bardzo lubię wszystkich twoich simsów, gdyż wszyscy posiadają tą piękną azjatycką urodę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że wróciłaś : ) Nas Simblogerów jest już coraz mniej .. A przy okazji chciałam cię poinformować o tym, iż dodałam cię do " Obserwujących ".

    Zapraszam na mojego bloga o Simsach : http://ordinarysims2life.blogspot.de/

    Ps. Super masz szablon na bloga sama zrobiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Takia jest cudowna i nawet narysowała Bingo ;d Topusy mieszkają w tym samym domku co Takia! <3 Bardzo się cieszę z Twojego powrotu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna simka ♥
    Ubóstwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest ta simka! Jeju, masz jakiś dar do robienia simów. Wyglądają tak magicznie, a moi są tacy sztuczni. :( Czekam na dalszy rozwój wydarzeń!

    OdpowiedzUsuń
  11. super simka : )

    zapraszam na mój kanał YT gdzie obecnie wrzucam serie z the sims 3 island paradise, mile widziane komentarze -podpowiedzi, opinie na temat filmów :) wkrótce konkursy
    http://www.youtube.com/user/elGreeey

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -