Posted by : Elies środa, 23 lipca 2014


Siema, siema. Po raz kolejny notka nie pojawia się tak wcześnie, jak pewnie byście chcieli. Są jednak wakacje, więc pomyślałam, że czas przypomnieć sobie o istnieniu bloga. Dzisiaj przychodzę do was z notką z instrukcją, która, mam nadzieje, wam się przyda, bo dotyczy moich simów, a konkretnie ich wyglądu, więc lubicie ta tematykę ;)

 Jednym z ważniejszych elementów sima i jego wyglądu są oczy. Nie tylko ozdobione soczewkami kontaktowymi, ale także rzęsami, które odgrywają istotną rolę w całości urody sima. Moim zdaniem rzęsy, których używam są świetne, bo nie tylko powiększają oczy, ale też dodają niewinności i wyglądają ciekawie :)

Skąd pobrać rzęsy?

::KLIKNIJ TUTAJ::

Gdzie je wypakować?
Do folderu: Electronic Arts > The Sims 3 > Mods > Packages

Co dodatkowo jest potrzebne? 

1)Mesh:

2) Slidersy na rzęsy: KLIKNIJ TUTAJ
Nie zapomnijcie pobrać wszystkich trzech! Dzięki slidersom będziecie mogli dopasowywać rzęsy do kształtu oka! Naprawdę polecam! 

Gdzie znajdę w grze The Sims 3 moje rzesy? 
Rzęsy są ulokowane w dziale z makijażem, tam, gdzie eyelinery :) Jest to produkt 3D dlatego rzęsy nie wyglądając jak namalowane, lecz pięknie wystają z powieki. Mniejszą pulę rzęs znajdziecie też w ubraniach w dziale z okularami, ale ja nigdy z nich nie korzystam.


To tyle! Mam nadzieje, że sobie poradzicie! :) 
Jakieś pytania? KLIKNIJ
W sesji wystąpiły: Takia Novegoda, Anami Yango.

Sul, sul!

{ 3 komentarze... read them below or Comment }

  1. Nie miałam pojęcia, że istnieją takie rzęsy. Naprawdę dodają uroku i delikatności <3 Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, super :) napewno pobiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog jest świetny! Uwielbiam go <3 Jednak szkoda, że tak rzadko dodajesz notki ;/ Czy będzie kontynuacja rodzinek? :)

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -