Posted by : Elies czwartek, 13 grudnia 2012

No więc tak. Poniższe foty pochodzą z gry The Sims 3 + Dodatki. Są przeznaczone do celów komercyjnych, czyli możecie ich używać do robienia swoich grafik, jakichkolwiek. Prosiłabym o nie wstawianie tych zdjęć jako dodatku na waszych blogach. 
Modelki: Chyio i Kiara (kosmitka, nie dziwcie się kolorowi jej skóry :P)


{ 7 komentarze... read them below or Comment }

  1. no właśnie tak patrzę, dlaczego ona żółta! a tu kosmitka ;oo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie one są śliczne <3 ohh jak dobrze, że wpadłam na ten blog uwielbiałam twój onetowski blog i teraz mogę zachwycać się blogspotowym ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. twoje simki są świetne i zawsze oryginalne :) pamiętam Twojego poprzedniego bloga i Otai do dwójki, którą grałem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, że tamten usunęłam, ale źle napisałam <3 Pięknie simki, pewnie sesji użyję Dodałam do elitki <wcześniej zapomniałam ;< Pozdrawiam <3

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
    Hah,kosmitka;-)

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -