Posted by : Elies wtorek, 25 grudnia 2012

Siemanko Kochani! Wesołych Świąt! Takie trochę spóźnione, bo Wigilia wczoraj była, ale no... xD
Nie wiem czy mam się chwalić co dostałam, czy nie <myśli> No dobra, na pewno dostałam dodatki do simsów: Nie z tego Świata i Cztery Pory roku (nareszcie :D)
Ponad to, moje ukochane książki, aż trzy <3333 I kosmetyki. Prezent udany i to bardzo :) 

A teraz trochę dennej notki, jako iż uzależniłam się niezdrowo od robienia simom zdjęć. Tym razem na fotosach wróżka Gloria. Wampiry, Wilkołaki i Wiedźmy znam, no to chciałam sobie we wróżkę zagrać xD Przy okazji trochę simowej mody się nawinie :)

Em, em. Więc tak, dodatki standardowo: naszyjnik, bransoletki, pierścionek. Zrezygnowałam z paznokci, są nieumalowane. Wszystko w stylu... cute? XD Tak mi się zdaje.
Piżamka taka zwykła, czarna w fioletowe wzory-twory. Do tego, umiłowane przeze mnie ciepłe paputki <3 

Kostium kąpielowy, ten, który tu widzicie, należy do jednego z moich ulubionych, chyba najładniejszy jaki widziałam. No do tego plażowe sandałki z niebieskimi kwiatkami, jako ozdoba. 

Najdziwniejszy strój wizytowy, jaki kiedykolwiek stworzyłam, wiecie? Ale efekt chyba aż tak bardzo oczy nie boli. Wszystko maxistowskie, oprócz rajtek chyba, ale nie mam pewności. 

Tu żadnej rewelacji modowej. Zwykła kurtka, spodnie, buty. Byle ciepło było. Kocham takie zimowe stroje*<>*

Makijaż? Chyba nie ma go wcale, a jak już coś, to bardzo delikatny. Chciałam, żeby wyszła taka marchewkowa dziewuszka z niej :) Lekko rude włoski, kreska na powiece, piegi na nosie i ciemna czerwień na ustach. 

Okey! To tyle. Może nie lubicie notek z modą, ale mam tyle zdjęć simów, że nie mam co z nimi robić, jak tylko je wstawiać :D W przyszłej notce dam kolejne losy mojej piosenkarki, Chiyo :)
Buzia!

{ 3 komentarze... read them below or Comment }

  1. ładne zdjęcia, świetną masz wróżkę! ;d fajne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka piękna wrózia! ;o daj jej losy też!

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa to prezencik jak najbardziej udany widzę :D oo a jakie ksiązki dostałaś o ile oczywiście można spytać :) a wrózia piękna, taka niezwykła :d z tym jej noskiem zadartym wygląda na ślicznego małego uparciuszka :D
    dziękuję pięknie ;) przedstawienie sytuacji?! w szkole zawsze miałam najgorsze oceny z klasy z przedstawiania sytuacji xD do tej pory nie potrafię ich pisać, zawsze z nich tylko dwójki albo trójki XD aaaj ze wszystkimi będzie się działo :D! cieszę się, że kogoś te moje wypociny zaciekawiły :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -