Posted by : Elies sobota, 22 czerwca 2013

 Pstryk. Błysk. 

 Nicole podchodzi do egzaminu na studia. Kierunek ścisły, Lilo zaś na artystyczny.

Księżna Zofia i Nocie = niezapomniane popołudnie na wyspie (ej, ja też chcę mieć takie widoki, jak oni ;....;)




 Sarze i Diego nie bardzo się układało ostatnimi czasy, więc postanowili się rozstać. 

 Nicole dostała się na studia! Hura!

 Sara i jej pierwsza miłość znów się zeszli. To był dla Sary nowy początek życia

Hrabia wciąż z nimi jest <3 Baron niestety wyprowadził się wraz z Diego : c
 
 Sara zaczęła cieszyć się życiem.

Zainwestowała w samochód.

Nicole i Lilo wyjeżdzają na studia. Rozstania nadszedł czas ; c

 Dziewczyny wciąż utrzymują kontakt ze swoimi przyjaciółmi. Lilo nadal jest ze swoim chłopakiem.

 Dziewczyny dorosły i stały się pięknymi,. młodymi kobietami.

A Sara i jej ukochany żyją długo i szczęśliwie po dziś dzień :D

Podsumowanie:
No więc tak, Sara wreszcie jest z tym mężczyzną, którego kochała najbardziej i szczerze. A Nicole i Lilo z powodzeniem żyją sobie na studiach. Tym właśnie, z wielkim smutkiem, kończą się perypetię rodziny Haruto. Dziękuje wam, że tak długo śledziliście ich losy i, że otrzymałam od was wiele pozytywnych opinii na ich temat. Sama również przywiązałam się do tej nietypowej rodzinki. Jestem z nich niezmiernie zadowolona. Niedługo skończą się też losy rodziny Ascher, ale to jeszcze kilka notek przed nami, także spokojnie :D

***

Przepraszam, że tak krótko po dość długiej nieobecności. Z przykrością zawiadamiam, że notki mogą pojawiać się tutaj dość rzadko, ponieważ nie mam zbyt czasu, żeby grać w simsy i cokolwiek tu pisać, a nie chcę zawieszać bloga, jak pozostali. Liczę, że któregoś dnia znowu będę mogła z powodzeniem bawić się simsami i być z wami. Póki co rzeczywistość jest jaka jest ; c Pozdrawiam was ciepło i dziękuje wam za wszystko!

{ 11 komentarze... read them below or Comment }

  1. Szkoda, że to już koniec losów rodziny Haruto ; ) Dobrze, że wszystko się u nich ułożyło. Czekam na następny post z rodziną Asher, ponieważ strasznie ich polubiłam < 33

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że to już koniec Harutów, bo byli naprawdę ciekawi i fajni :) w każdym razie super, że wszystkim się dobrze ułożyło! Myślę, że przynajmniej część osób, które odeszło powróci ;) powstają też nowe blogi, wiele jest nieznanych i pewnie wkrótce te aktywne choć trochę zajmą miejsca tych zamkniętych. No nic, pożyjemy - zobaczymy :) pisz rzadko, ale pisz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze że nie zawieszasz bloga, w wakacje będzie więcej czasu to może wtedy wszyscy, lub przynajmniej część wróci? :3
    Buuu koniec Haru.. Harut.. To się jakoś odmienia? xd Harutów? :c Jejku jakie te dziewczyny urzekające *____* Sara jest taka mrrmrr :DD No to czekam na Ascherów <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, jak super że napisałaś jeszcze o Sarze! To moja najulubieńsza rodzinka z Twoich! :D Nie spodziewałam się, że Sara zejdzie się z kosmitą, ciekawy pomysł. :) A Nicole i Lilo przesłodko wyglądają na tym wspólnym zdjęciu, czyżby Lilo zmienił się kolor skóry? :D Jeżeli skończyłaś i z Sarą i Takią, to chyba zostało Ci jeszcze zakończenie losów Chyio. :) No i z niecierpliwością czekam na nową rodzinkę! Pozdrawiam :)
    PS. Będzie mi brakować losów Sary na Twoim blogu, chociaż u mnie jest non stop odmładzana i chyba będzie żyć wiecznie bo nie potrafię się z nią rozstać. Najcudowniejszy sim jakiego kiedykolwiek miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A tak na marginesie, to nie wiem skąd mi się taka opcja ściągnęła (chyba ze Store) ale wygląda naprawdę dziwacznie. xD

    http://imageshack.us/a/img198/9977/wqx1.jpg

    O ile się nie mylę, to chyba chodzi tu o to, że ciężarna Sara robi Sophii akupunkturę. Dziwne... ;D

    I tą fryzurkę też nie wiem skąd mam ani z czym mi się pobrała, ale jest przeurocza (Diana, córeczka Sary). Zastanawiam się czy to nie ten dodatek związany ze Średniowieczem... :)

    http://imageshack.us/a/img59/1074/6xdr.jpg

    OdpowiedzUsuń
  6. Całuje się z kosmitą :D Ale śliczny widok z domu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeeeeeej, jak szkoda, że koniec rodziny Haruto, ale najważniejsze, że nie zawieszasz bloga. :)
    pozdrawiam : 3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, bardzo podoba mi się Twój blog, zdecydowanie częściej będę na niego wpadał. Dołączyłem się do Obserwatorów, liczę na to samo :)
    www.polish-sims.blogspot.com

    Pozdrawiam,
    Polish Sims

    OdpowiedzUsuń
  9. Zobaczyłam tylko tą notkę i zaczęłam czytac wszystkie z serii Haruto - jednym tchem. Genialni są! Szkoda, że to koniec, ale pozostaje nam jeszcze historia Ascherów, którzy z kolei są równie świetni. :))
    /simscitys

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz slicznych simow ^^
    Dodalam Cie do mojego dzialu "Kotki", mam nadzieje ze Ci nie przeszkadza.
    Pozdrawiam.
    LithuvienSims

    OdpowiedzUsuń
  11. ŚWIETNY BLOG < 3
    Zapraszam na mój :)

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -