Posted by : Elies niedziela, 2 czerwca 2013

Przeeeepraszam! Przepraszam. Przepraszam. Przepraszam. 
Ostatnio was zaniedbałam, ja to wiem. Na asku nieustannie pytacie o termin nowej notki, a ja nie umiałam wam odpowiedzieć kiedy cokolwiek tu opublikuje. Trwam w czasie sesji i zdaje multum egzaminów, praktycznie nie grałam od miesiąca w simsy ; c
Ale nie próżnowałam i mam dla was ciekawą rzecz, mianowicie- jak polepszyć jakoś grafiki w grze.
Zapraszam!




Mam całkiem niezłego kompa, nie chwaląc się. Wydajny procesor, świetna karta graficzna, simsy mi śmigają, co bardzo mnie cieszy. A mimo to, cały czas byłam niezadowolona z jakości grafiki. Chociaż miałam ustawioną ją na full, efekt był niezadowalający. 
Jak to mówią: kto szuka nie błądzi, albo lepiej kto szuka ten znajduje ^^
I znalazłam. Na blogu S-Club  pozyskałam dostęp do instrukcji, jak polepszyć jakość grafiki w naszej grze. I efekty może nie są idealne, ale o wiele lepsze niż to, co było wcześniej.

Instrukcja:

1.Przede wszystkim, upewnij się, że twój komp to wytrzyma i że naprawdę, podobnie jak mnie, jakość simów cię nie zadowala. 
2.Pobierz ten folder: KLIK   i zapisz gdzieś na kompie. Potem otwórz go.
3.Masz do wyboru kilka plików z notatnika, podpisane wielkościami pikseli. Im większa liczba, tym większe ulepszenie jakości. Zdecyduj na ile chcę polepszyć swoją grafikę i wybierz odpowiedni notatnik. Skopiuj go. (Ja wybrałam największą liczbę)
4. Teraz wejdź w Mój Komputer > Dysk na którym masz zainstalowane simsy >Pliki programów> Folder EA Games > The Sims 3 > Game > Bin > I znajdź notatnik podpisany jako "GraphicsRules". Skasuj go, a na to miejsce wklej skopiowany z pliku notatnik. (UWAGA: przed zabiegiem, powinniście zrobić kopie zapasową oryginału, w razie co)
I to w sumie tyle. Teraz już tylko wejść i sprawdzić jak to nam działa :) Ja jestem zadowolona. Ulepszenie nie zepsuło mi gry, nie wpłynęło na jej działanie, a detale są wyraźniejsze.

Na zdjęciach powyżej możecie zobaczyć jak to wygląda u mnie w grze. Dla porównania tak było wcześniej:
(kliknij na miniaturkę)


I jak się wam podoba? Czy instrukcja przydatna? To jeszcze nie koniec moich odkryć, w następnej notce dam wam programik, który działa w grze coś na zasadzie Insimienatora z dwójki! Czekajcie cierpliwie! :)
I mały bonus, moja nowa simka, strasznie ją lubię, bo nie jest cudnie piękna, ale na swój sposób urocza:
Jak się wam podoba? Nazywa się Nuki, na razie nie wymyśliłam dla niej szczegółów, ale jest kochana moim zdaniem <3 

Wszystkie pytania kierujcie do mnie na tej stronie: KLIK.


{ 10 komentarze... read them below or Comment }

  1. Jasna cholera. Już włączam szybko "nowe" Simsy. Dzięki :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Działa! I nic się nie wali :P Dzięki bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na razie wolę nie ryzykować, ale instrukcja naprawdę świetna i przydatna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przetestować! Dzięki. ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja grafika jest okropna, więc na pewno wypróbuję ! Dzięki :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie nie mam czasu żeby grać w simsy, wiadomo, zakończenie roku, ostatnie zaliczenia, walka o oceny typu WOK które znajdą się na maturze, ale jak tylko zacznę grać tzn w wakacje to wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobietko ileż razy można cię prosić abyś nie robiła tak zniewalających szablonów :C Nie no ten jest wprost oszałamiający! Jutro wypróbuję tą instrukcję, natychmiast potrzebuję polepszenia grafiki. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta Nuki <3.
    Kiedy Takia (co nie jest pewnie możliwe) Ci się znudzi,
    to udostępnij ją do pobrania,
    albo tą piękność Nuki ♥.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, tylko że link jest zły, gdy w niego wchodzę to wyskakuje mi jakaś piosenka :c

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -