Posted by : Elies piątek, 6 września 2013

>> Heloou Moi Drodzy! Elies wreszcie oświeciło, że może by tak coś na tego bloga jednak dać? No bo, ostatnio spadło na mnie błogosławieństwo lenistwa i nic, absolutnie nic nie muszę robić. Cudownie, prawda? Podzielę się z wami moją radością - odzyskałam już wszystkie mody do stymulowania wyglądu simów i nawet zebrałam je w kupkę na dysku. Teraz pytanie do was" chcielibyście, żebym dała na bloga plik z tymi hackami? Pytam, bo może się boicie, że zepsują wam grę czy coś? Ale gdybyście chcieli to jestem skłonna użyczyć, jak większość głosów będzie za :)

A teraz do konkretów:

 - Co mówisz? A nie, nic, tylko jakiś zombiak mi się tu wskrzesza. Możesz mówić dalej...

 ???

Takiego przeciążenia adrenaliny biedactwo moje nie wytrzymało ; c




 Pogaduszki z kumpelą i tłumaczenie czemu się zemdlało na imprezie. Niby buntowniczka, a takie słabiuśkie nerwy ma.

 - Panie dziekanie to nic, że jest pan nawiedzony. Ja i tak pana szanuje., czyli sztuka mistrzowskiego podlizywania się ^^

Nocowanie na imprezie u kolegi. Nawet piżamę ma ze sobą XD

 Mistyczna panorama miasteczka studenckiego <3 

 Następnego dnia, jemy śniadanie w kawiarence. Tak, tam gdzie ją pobiła ta zdzir*

 I biegiem na uczelnie. Chwalę się jaką to ona ma ładną parasolkę. Sama bym taką chciała ; c

 Oj Takia! Ładnie to tak kraść uczelniane sadzonki? No, ale uzbierała trochę warzyw i się najadła. No co? Ja jej nie głodzę!

 Wycieczka do biblioteki. Simka jest kujonem, ale i tak się dokształca. 

Tęcza! %**%$%^&*^%^ *_________*

 Temu simowi, który się wam tak bardzo podoba, Takia wpadła w oko <3

 A, że mnie też się on spodobał to sobie postanowiłam - Takia z nim się umówisz!

 Ale nie na wspólną naukę! Dziewczyno! Facepalm. 

 Widać kosmici nawet na studiach nawiedzają. Może liczą, że znajdą jakieś ciekawe mózgi? 
Ale moja Takia to taka głupiutka jest, że szok Panie Kosmito! Czy raczej Pani...

 I kolejny cudny widoczek godny takiej emotikony> *.*

 - Śmiesz mnie zgarniać za uliczną sztukę? 

 - Śmiem!

 Zabrali ją autem i zaraz wypuścili. Kasę wzięli, a Takia obiecała, że się poprawi. Niedoczekanie!

 Kupić kwiaty facetowi? Też można!

 Zwłaszcza dla takich efektów <3

 Gdzie się podział talent do kręgli, gdy trzeba się przed chłopakiem popisać?

 Na szczęście on też jest kiepski ^^

 Sweet focia <3

Sukces! <3 Kocham to zdjęcie <3

 Nowy Image.

 Opijamy się przed zakończeniem semestru.

I wracamy na chwilę do domu.



No i jak? Mam nadzieje, że się wam podobało. Ostatnio naszła mnie ochota, by zagrać w dwójkę. Moja Otai <3 
Sul, sul.

{ 11 komentarze... read them below or Comment }

  1. Takia wygląda bardzo dorośle w nowym makijażu *_______* Aww pasują do siebie z Cidem <33 Chociaż on chyba do każdego sima pasuje ;D Ale i tak fajnie wyglądają, taka słodka dziewczynka i jej ''bad boy'' przynajmniej tak mi się skojarzyło ;D Kurde jakie śliczne widoki *w* TĘCZAAA ciekawe czy biegł po niej jednorożec ^3^
    A na jakie części twarzy sima są te mody? :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nie pobieram suwaków i modów w tym stylu, wystarcza mi to co w grze jest :D Ale widoczki na studiach *o* Takia fajnie wygląda z Cid'em! Mnie też właśnie kusi do dwójki i od jakiegoś czasu się zastanawiam, czy nie zacząć grać ;) A Twoja Otai jest świetna, grałem nią w jednej z moich dwójkowych rodzinek, jeszcze na Onecie ^^ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni<3 Takia bardzo pasuje do tego faceta, którego imienia nie pamiętam hahhahaha<3 Śliczne simy tworzysz. Tak jak Rickley, ciekawi mnie to, jakich suwaków używasz do twarzy sima:3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne widoczki <333 Takia i Cid = boska parka.
    Fajnie się czytało. Ciekawią mnie mody :3 Możesz dać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna ta rodzinka! Śliczne zdjęcia! Czekam na
    więcej. ♥

    loveworldthesims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Takia jest cudowna <3 bardzo interesują mnie te mody:) mogła byś je podać była bym bardzo wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takia jak zwykle mnie zachwyca, ilekroć czytam opowieść z jej udziałem ciągle się nią zachwycam :3 Również interesują mnie te mody z chęcią bym z nich skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, świetna notka, zapraszam do mnie creativesims.blogspot.com i liczę, że dodamy się do elity :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Takie <3 jest przecudna <3 i sweet focie zawsze spoko :D // wbijesz na bloga? ;) niedawno założyłam :) simsshop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Takie <3 jest przecudna <3 i sweet focie zawsze spoko :D // wbijesz na bloga? ;) niedawno założyłam :) simsshop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Takie <3 jest przecudna <3 i sweet focie zawsze spoko :D // wbijesz na bloga? ;) niedawno założyłam :) simsshop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -