Posted by : Elies niedziela, 22 grudnia 2013

Siemanko, dzisiaj notka informacyjna, ale nie bójcie się - bardzo miła :)
Otóż, udało mi się naprawić downloady "Sara Haruto" i "Raiasa", toteż możecie znowu pobrać te dwie simki, jeżeli macie na to ochotę. Pracuje nad naprawą kolejnych simek, ale póki co - z marnym skutkiem ;c 
Mam nadzieje, że się cieszycie.
Pozdrawiam :*

{ 4 komentarze... read them below or Comment }

  1. Robisz śliczne simki. :*
    O, nowy wygląd. Wolałam dawniejszy, no ale cóż.. Ważne, że Tobie się podoba.
    Pozdro. :3

    PS. Uwielbiam Twojego bloga i z niecierpliwością czekam na następnego posta. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne simi * p *

    OdpowiedzUsuń
  3. simki*

    ♦ thejelies.blogspot.com ♦

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie się cieszę, że udało ci się naprawić pliki z tymi simkami. ^-^ Polowałam na Sarę już jakiś czas, ale plik wciąż był uszkodzony. Taki prezencik na Boże Narodzenie to ja rozumiem <3 Dziękuję c:

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -