Posted by : Elies niedziela, 15 grudnia 2013

>> Witam! XD No więc tak, teraz to ja żyje świętami, nie mogę się doczekać, by obdarować moich przyjaciół przygotowanymi dla nich prezentami <3 Boże Narodzenie to cudowny czas, dla mnie osobiście niezapomniany i chociaż mam już swoje lata, to nadal cieszę się jak dziecko. Wam również życzę zdrowych, pogodnych i wesołych świąt w gronie rodziny, spełnienia wszelakich marzeń oraz udanego Sylwestra! :) Cieszę się, że wciąż pamiętacie o Elies, chociaż tak rzadko coś dla was piszę :P
Pozdrawiam!

Rodzina Novegoda (8)

 Nie ma to, jak życie syreny, tylko pół dnia mi płynie przez morze, gdy każę jej iść np. do sklepu ;c

- Pan patrzy, że ja sławna jestem!
- No i to mi się podoba!



 - Pan będzie słuchać, a ja mówić. W końcu taka pana praca dziennikarza!

 <333 Czasem budzi się w niej wrażliwość. Rzadko bo rzadko, ale czasem jednak xD

 Autograf dla histerycznego fana. Nie powiem, przystojny.

 - I wiecie, mówię jej, dziewczyno te leginsy się pogrubiają! Zanotowaliście to?

 Festiwalowe żarełko.

 ???

 Blee, no dobrze, nie zawsze fajnie być gwiazdą. A tak wgl. to z czego ona jest znana? Bo do dzisiaj nie wiem, za co dostała status gwiazdy :D To chyba typowa, pustogłowa celebrytka.

 Sudan odprawia czary z jedzeniem. Tak, nie mylicie się, te kalesony są śmieszne. 

 - Łee, czemu się nie chcesz naprawi komputer?

 - Ha, ale jam jest mistrz! I tak dam sobie z tobą radę!

 - Dobry wieczór? Mechanik? Bo widzi pan, coś mi się z komputerem stało. Zerknąłby pan?

 Ależ ten Sudan ma osprzętowanie do morza *.*

 Wycieczka do miasta łodzią. Takia prowadzi, także w ich związku :D Silna baba, biedny Sudan.

 - Zrób taki dzióbek, skarbie. Od lat to strasznie modne! Potem wrzucimy na fejsa!

- Nie umiesz pozować, wiesz?

- Skarbie, mam dla ciebie propozycje nie do odrzucenia. Weźmy się hajtnijmy, co? Przecież taka piękna jestem! No spójrz tylko na mnie!

 Ach, przyjął ten wielgachny, dający po oczach pierścień <3

- To jeszcze tylko weselicho i z górki!

 Żeby nie było, romantyczni też potrafią być :P

Teoretycznie miał to być uroczy taniec, a wygląda, jakby jej plecy nastawiał ;D

 - Złożyło się tak, że naszła mnie ogromna potrzeba porozmawiania z panią, bowiem...

 - Daje Pani autograf, a pani daje mi spokój. W porządku?

 *Promocje wycieczkowe?*

- A przejadę się do Chin, nim na dobre uwiąże przy sobie Sudana :D


***
I to tyle na razie z perypetii mojej szalonej, irytującej Takii. XD Kiedyś buntowniczka, teraz celebrytka, jedno się nie zmieniło - jest stuknięta :P

Pozdrawiam raz jeszcze! :D

{ 7 komentarze... read them below or Comment }

  1. Super :) Mam nadzieję, ze już jako następne pokażesz ich weselicho, co? Nie mogę się doczekać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Tobie też życzę wesołych świąt i udanego Sylwestra! Cieszę się, że Takia zaręczyła się z Sudanem :) Czekam na jej wyprawę do Chin!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się ogarnę przez święta to wrzucę Sergia do pobrania :D
    Oh ja ci wybaczam, że rzadko piszesz bo jak już coś dodasz to czytam to po kilka razy bo strasznie mi się podoba xd Również życzę ci WESOŁYCH ŚWIĄT <3 I szybciutko wysyłaj szurniętą Takię do Chin to będzie dopiero przygoda! Gorąco pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt nawzajem! Cudna rodzinka i ładna syrena! Kocham je < 3

    loveworldthesims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak dobrze czyta się przygody Takii po długiej nauce geografii (z czego i tak pewnie wyniosę tyle, aby tylko starczyło na 3). Zrobiła się z niej gwazdeczka w pełnej krasie. Ale to dobrze! ;D Czytelnik przynajmniej cieszy michę, oglądając każde kolejne zdjęcie. <333
    Oj, czekam na kolejną dawkę szalonego życia Takii. ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. Takia wygląda cudnie jako syrenka <3 Może, gdy już spłodzi potomstwo, urodzi się mały syren lub syrenka? ^_- Apropo, to wpaniale, że zaręczyła się z Sudanem! Czekam na zdjęcia ze ślubu :)
    I Tobie również życzę wesołych świąt i zabawowego sylwestra :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje simki mają taki specyficzny lecz ładny wygląd. Jeżeli chodzi o święta, to dziękuję za życzenia i życzę dokładnie tego samego. Ja - niestety - jak byłam młodsza bardziej cieszyłam się ze świąt, teraz ta magia zanika. Nie chce mi się nawet ubierać choinki! Może to dlatego, że zazwyczaj mi się nudzi. Jestem jedynaczką, a w święta zazwyczaj albo nic nie robię, albo rodzice ciągają mnie po ciotkach #pleasehelpme. Co do sylwestra mam nadzieję, że wszyscy spędzimy tę noc miło w gronie przyjaciół czy rodziny. :)

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -