Posted by : Elies niedziela, 26 kwietnia 2015

Okey, taka mała pogawędka teraz będzie, tytułem wyjaśnień i sprostowań, które są konieczne, aby nikt więcej nie padł ofiarą oszustwa. O jakim oszustwie mowa? A no, dowiedziałam się przed chwilą, że są osoby/osoba podszywające się pode mnie. Podobno prowadziłam konwersacje na facebooku, mam swoje gg (usunęłam go w2011) i tak dalej. Nie wiem czemu ta osoba to robi i nie interesuję mnie to ani trochę. Po prostu niektórzy z Was są przekonani, że nawiązali ze mną przyjaźń i jest to perfidne, zwłaszcza jak wychodzi na jaw, że jest inaczej. Dlatego postanowiłam dać Wam wszystkie moje strony, na których działam. Wszystkie inne, to wierutne kłamstwo.

Więc tak:
  •  NIE POSIADAM ŻADNEGO GG. KAŻDE MOJE RZEKOME GG TO FAKE. 

  •  NIE POSIADAM PUBLICZNEGO SKYPE, ANI FACEBOOKA. KAŻE MOJE RZEKOME KONTO NA CZYMŚ TAKIM TO FAKE.
  • MÓJ MAIL: ELIESSSIMY@GMAIL.COM - KAŻDY INNY MAIL TO FAKE. 




  • MÓJ YOUTUBE: NOSI NAZWE GAMEELIES KAŻDY INNY TO FAKE. 
  • NIE POSIADAM INNYCH BLOGÓW OPRÓCZ TEGO. 

Mam nadzieję, że tym sposobem uda się uniknąć wszystkich fałszywców, podszywających się pode mnie. Nie dajcie się zwieść! Pozdrawiam Was cieplutko! :*

PS: Poza tym czuję się zaszczycona, że moja sława jest tak ogromna, że ktoś pragnie być mną w internecie. (To ironia, nie zaufanie w sobie) :D:D 

{ 1 komentarze... read them below or add one }

  1. Zazdroszcza i tyle, a ze znalezli jakies simy i porozdawali innym, to tylko na korzysc innych :>
    A masz simpage? (Konto na oficjalnej stronie sims3)

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -