Posted by : Elies środa, 19 lutego 2014

>> Helo! Helo! Przewaliły mi się najgorsze egzaminy i jest super, a co za tym idzie, mam więcej czasu teraz. Nawet za dużo i już nie wiem, na co mam go spożytkować, ale jestem bardzo radna, że go mam aż tyle, bo to naprawdę rzadkość :D Nie dziwcie się zatem, że notka pojawia się tak szybko.

Rodzina Novegoda (13)

 Sudan - wydanie bardzo groźne!

 Jakaś reporterka się wścieka, bo nie może wejść i po-robić im zdjęć! Simy są coraz bezczelniejsze ;/

Sudan - wydanie czarodziejskie, a konkretnie to naleśniki wyczarował ;D



 A wszystko dla kochanej, ciężarnej żoneczki, która je pałaszuje <3

 W ciąży i kawy się zachciewa? Szczyt nieodpowiedzialności, na którą stać tylko moją simkę ;D

 Ee? Już!? Ale ja jeszcze nie zdążyłam się nacieszyć jej brzuszkiem... ;c

 I do szpitala płynąc przez ocean, to się nazywa idiotyczna inteligencja Takii ;c

No więc, przedstawiamy nowego osobnika stada - Tobiash Nowegoda, w skrócie Toby <3
(Pominęłam okres noworodka, bo wszystkie wyglądają tak samo ;D)

 Kto stawiał na chłopca? :D

 Sudan uwielbia swojego pierworodnego <3

 Uroda cała po matce. No cóż, podejrzewam, że ominie go bycie przystojnym,  ale trudno :D

 Dzieci cementują związek - to prawda w ich przypadku :)

 Może Takia w końcu się uspokoi i ... zmądrzeje? Elies bardzo, bardzo o to prosi!

 - Powiedz: Tata to najlepszy facet na świecie!

- Ma-ma! 
Zwątpienie.

 Rodzinny wypad do parku.

 Pogaduszki z szefową. Liczymy na awans.

 Mówi, mówi, mówi, a i tak nikt do nie rozumie.

 Pierwszy foch, bo musi zejść z konika.

Bingo i Toby się lubią <3



To tyle. Buźka!
Sul, sul :**

{ 8 komentarze... read them below or Comment }

  1. Stawiałem na chłopaka i się nie pomyliłem :D Dobrze, że masz dużo czasu wolnego, ciesz się nim :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc, sądziłam, że to będzie dziewczynka. XD A wszystko dlatego, że Sara miała aż trzy córy :p
    Jestem strasznie ciekawa jak Toby będzie wyglądał, gdy podrośnie. ^^ Jak na razie nacieszam oczy tą rodzicielską słodyczą, którą ta rodzinka przedstawia. Najzabawniejsza jest tu Takia, która sama zachowuje się jak dziecko xD <3333 Ale właśnie za to ją kochamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna, kochająca się rodzinka <3 Aw, Toby jest cudny, serio czysta Takia <3 E tam, nie będzie wcale brzydki! Czekam na dalsze ich losy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem simy robisz troszeczke za sztucznie trochę wyglądają jak barbi mojej sis ale się nie obrażaj ok a tak wogóle wiedziałam że to chłopczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moim zdaniem simy robisz troszeczke za sztucznie trochę wyglądają jak barbi mojej sis ale się nie obrażaj ok a tak wogóle wiedziałam że to chłopczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy następna notka, bo już nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na dalsze ich losy <3

    • thejelies.blogspot.com •

    OdpowiedzUsuń
  8. No czułam, że urodzi się chłopczyk cudownie! A Sudan wydaje się być bardzo zaangażowany w rolę ojca, jestem pełna podziwu. Czekam na nowy post, ja u siebie na nowym adresie wreszcie zdołałam coś naskrobać ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -