Posted by : Elies czwartek, 20 marca 2014

Dobra, oto jestem. Pogoda piękna, słońce świeci, a ja jak durna siedzę przed kompem ;P No, ale notkę trzeba dla was napisać, bo już na asku były pytania odnośnie nowego postu. Prowadzę tego bloga, więc mam jakieś zobowiązanie wobec was <3 Jak zwykle, zdjęcia rodziny.

Rodzina Novegoda (14)

Urodzinki Tobiego, yay!

 Jesteś już dużym zuchem, mały <3 Wprawdzie uroda cała po mamie, więc przystojny nie będziesz, ale i tak cię uwielbiam! 

 Zjedz tego loda, zjedz, a potem cię brzuch rozboli i tyle będzie ;c

 Nie wiem, tak szczerze, co to ma być? Zombie skoligacone z piratem?

 - Kto chcę całusa? Jestem wielką gwiazdą! Zapraszam!

 Em, nikt nie chciał, więc poszła pocałować się z kolegą ze straganu. Tak dla jaj.

 O, komuś się tu chyba podobało ^^

A zazdrosny Sudan dał ukochanej kwiaty... :)

Potem wyrocznia powie im, co sądzi o ich miłości. Przecież opinia maszyny jest niepodważalna!

Na szczęście wyniki są pozytywne <3

 Współczuje Tobiemu, rodzice urządzili sobie igraszki w miejscu publicznym. Dzieciak naje się wstydu ;/

 Zszedł byś może z tego telewizora? (Tak, on jest syrenem)

 Toby: Pomarańczowy? Wolałbym zielonego, pff. Średnia radość z powodu niewidzialnego przyjaciela.

 No właśnie, i tak woli pograć na komórce. Te współczesne dzieciaki...

 Bingo żyje i ma się dobrze, tylko się torochę zestarzał ;c

 He?????

 TOBY!!!!!!!!!!!!

 Toby nic sobie nie robi i w wannie urządza pirackie zabawy.

 Oj, coś zepsułeś...

Zmyślak posprząta ;D

Ciasteczko jedzone pałeczkami...? Mistrz.

 Szlaja mi się dzieciak po nocach...

 ... napędzi sobie stracha.

 A potem z tatą śpi, bo się boi ;/

 I znowu komputer.

 To może jednak wróć do tego komputera, co?

 Albo na rower idź! Właśnie! :D

Mistrzowskie skupienie nad pikantnymi skrzydełkami ^^

Sul, sul! Do następnej <3

{ 11 komentarze... read them below or Comment }

  1. Dobrze, że napisałaś. ^^ Toby jest niesamowitym dzieciakiem. Coś mi się wydaje, że szaloną osobowość odziedziczył po mamie. Ciasto pałeczkami! <3 Kiedyś tak spróbuję! XD
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No Toby szaleje, prawie jak mama! Sporo się u nich dzieje :) Chyba faktycznie będzie z niego cała mama ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Toby jest cudowny<333 Cała mama <333
    Ładnie Sudanowi w turkusowych włosach :))))
    Aj, ta elektronika <:
    nice sims

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety mój ufol przepadł, komputer odmówił posłuszeństwa i zaczął usuwać wszystko z dysków. Na szczęście byłam na etapie kupna laptopa ale niestety tamta rodzinka przepadła.. Sama się już z nimi zżyłam ale bywa ;)

    Toby (aww SYRENKA <3) jest wspaniały, te jego wielkie oczyska są rewelacyjne! Charakterek to ma po mamusi niepoprawny szaleniec, korzystający pełną piersią z życia :D

    Pozdrawiam czekam na ich kolejne losy! Trzymaj się cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu się doczekałam nowej notki, no nareszcie! Myślałam, że blogsfera simowa zupełnie już zmarła śmiercia naturalną, albo wyginięciem ich autorów. Kochana, notka cudowna i czekam na dalsze losy. Żarty Tobiego są mega, chodź dziwne, że nie dostał kary :D A no i zapomniałam SYRENEM JEST? Nie spodziewałam się tego, a kolor płetw mozna zmienić, bo coś mi się umknęło, że są pomarańczowe i chyba Ci się nie podoba. No ale nic, nie marnuję więcej Twojego czasu i zapraszam do siebie na http://venturethesims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha, moim zdaniem Sudan wyglądał świetnie w niebieskich włosach! xD

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha Toby - czyli historia współczesnego dzieciaka ;d No właśnie mam plan napisać dzisiaj, bo tak jak mówisz - blog zobowiązuje ;d buzi :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Późny koment... Toby jest niegrzeczny.. :D Rzeczywiście jest podobny do Takii, mamci.. Pozdrawiam Meg. Wpadnij czasem na mój blog- http://my-live-thesims3.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa rodzina
    niegrzeczny chłopiec
    Mam pytanie z jakiego dodatku jest to ciasteczko jedzone pałeczkami
    Zapraszam też do mnie prowadzę blog o simowej rodzinie simssims170.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Droga Elies kocham Twojego bloga. Toby jest śliczny, ale te łuski wg. mnie nie pasują, ale gusta są różne xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Droga kasiakasiakasia 782, aby jeść pałeczkami musisz mieć The Sims 3 Wymarzone Podruże i urodzić potomka w Chinach. Ps. Lubię Simsy xD

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -