Posted by : Elies czwartek, 10 stycznia 2013

Siemanko! Dzisiaj dam wam sesje zdjęciową, którą wykonałam na potrzeby mojej grafiki na bloga. Nie było sensu, żeby gniła na moim dysku, kiedy mogę wstawić ją również tutaj, i jeżeli ktoś zechcę zrobić z niej użytek, to nie widzę problemu :)
Powiem wam ciekawostkę, że podczas robienia tej sejsji, jedną z moich modelek uprowadzili kosmici - ironia losu, co nie? Kiedy chcę, żeby pojawili się w rodzinie, którą gram to nie, nie ma bata, ale porwać simkę, którą wgl nie gram to już prosta i sensowna sprawa, hahaha :D
Zamówiłam już Photosphopa, więc może w niedługim czasie, w końcu moja blogowa grafika nabierze ładniejszego wyglądu :D


{ 4 komentarze... read them below or Comment }

  1. Rany jakie ty tworzysz śliczne simki!! Moje zawsze wyglądają tak samo może tylko włosami się różnią :D Znam ten ból w sprawie kosmitów też zawsze chce, żeby się pojawili jak gram rodzinką ale jak na złość nic się nie pojawia.. ^^
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne simki! podziwiam Cię za to, że Twoi simowie i simki są zawsze tacy oryginalni ;) ja chyba też spróbuję z kosmitami, będzie ciekawie ;o pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie wgl kosmity jeszcze nie było <3 sesja swietna :* Pozdrawiaam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sesja jest piękna <3 Po prostu cudowna! Nie wiem jak Ty takich pięknych Simów robisz ;D

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -