Posted by : Elies sobota, 19 stycznia 2013



 Oficjalnie stwierdzam, że gra mnie nie znosi. Dlaczego? Otóż kiedy weszłam do jednej z zapisów gry, oczywiście rodziny, którą nie gram, i weszłam tylko po to, aby zrobić zdjęcia do nowego nagłówka, moją modelkę porwali kosmici. Czy jesteście w stanie to pojąć? :D To chyba jakiś mocno kiepski dowcip. Kiedy gram moimi rodzinami to dwoje się i troje, żeby zieloni przylecieli, ale nie mam na co liczyć. Tymczasem już na starcie porywają mi simy, które służą tylko do robienia im zdjęć :D No trudno. W każdym razie dla mojej simko-wróżki Glorii to szczęśliwy dzień. Wkurzona sytuacją, postanowiłam, że jednak w nią pogram i sprawdzę co się będzie działo.
Martwię się, ponieważ nigdzie nie wyczytałam wzmianki, jakoby w trójce uprowadzone przez kosmitów simy, miały potem same kosmitę urodzić - a tak bym chciała. Jedna dziewczyna poinformowała mnie, że u niej w grze, porwanie nie zaowocowało niczym szczególnym. A jak to jest u was? Ja w każdym razie baaaaardzo chciałabym mieć kosmiczne dziecko, i chyba to będzie jedynie pobożne życzenie, które się nie spełni :D Pozdrawiam! 
Tymczasem daje wam zdjęcia, które wykorzystałam na bloga, oczywiście wiem, że wolicie takie na jednolitym tle, ale ta sesja musiała pasować mi do tła :) W każdym razie, jakby się wam na coś przydała, to super.


To tyle.
Mam do was małe zapytanko: Czy ktoś z was ściągał do swojej gry moją simkę Willow? Pytam, ponieważ jestem ciekawa czy ściąga się poprawnie, ze wszystkimi dodatkami, czy też bez. Nie jestem pewna, jak to działa w trójce. Wiem natomiast, że w dwójce simy ściągały się w całości, w trójce chyba już tak kolorowo nie jest ; < No w każdym razie zapytanie to kieruje, zastanawiając się czy warto wgl robić simki do pobrania :D 

 Wiecie, co pojawi się 7 Marca? Yeah! 

{ 7 komentarze... read them below or Comment }

  1. Co do ciąży z kosmitą to czytałam, ze może to dopaść tylko simowych mężczyzn :/ Świetna sesja i CUDOWNY wygląd bloga!! Raany do 7 marca nie wytrzymam tak długo :D
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja świetna :3
    Pobierałam Willow, zainstalowała się ze wszystkimi dodatkami :)
    Jak najbardziej, rób więcej simów do pobrania! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jest *.* widzę że umiesz robić piekne simki !
    więc...
    zapraszam cię do mnie na konkurs :)

    aa i dodałem cię do elitki i zaobserwowałem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mojego sima ostatnio sami z siebie, bez jakiejkolwiek mojej pomocy porwali kosmici. byłem zaskoczony a gdy zobaczyłem, że powrócił odstawiony przez kosmitkę, to miałem nadzieję, że urodzi kosmitę ;) ale niestety do niczego nie doszło, więc będę musiał próbować dalej, bo strasznie mnie ciekawi jak to wygląda :D zdjęcia są super, a simka jak wszystkie Twoje oryginalna i fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj dziękuję pięknie, matko jak tu u ciebie pięknie *-* do tego te zdjęcia simki, strasznie mi się podobają :3 pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesja, piękny dom! Tak trzymać :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. GENIALNY TA SESJA ! Obserwuję Cię :*

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -