Posted by : Elies czwartek, 31 stycznia 2013

Czy ktoś z was przykłada uwagę do tych niepozornych figurek? Z początku mogą wydawać się zwyczajne, ale potem okazuje się, że mają ciekawą właściwość, jaką jest systematyczne zmienianie położenia oraz figury. Czy są niezwykłe? Z pewnością! A co ważniejsze, jest ich kilka rodzajów! Podejrzewam, że większość z was nigdy nie pozyskała wszystkich, łącznie ze mną :D Ale warto chociaż na chwile zainteresować się ich istnieniem :D

Zobaczcie!
 RODZAJE GNOMÓW:


"Tajemniczy Pan Gnom" -  wyglądem przypomina typowego krasnala ogrodowego, podobną figurkę możemy zakupić w trybie kupowania, ale nie liczcie, że będzie to gnom magiczny, gdyż tego gnoma można pozyskać w nieco bardziej wymagający sposób. Po pierwsze, możemy go dostać zwiedzając cmentarne katakumby, lub jako nagrodę w wysokich, przestępczych osiągnięciach w karierze. Osobiście raz miałam tego gnoma.

"Magiczny gnom Sułtana Sama" - gnom egipski, możliwy do pozyskania tylko w Al Shimarze. Wystarczy zwiedzać tam katakumby lub wybrać się do egipskiego muzeum (ja tak znalazłam). Możliwe również jest znalezienie go w jednym ze skrzyni skarbów, ale osobiście nigdy tego nie doświadczyłam. 


"Magiczny Gnom Małego Leona" - gnom francuzki, możliwy do znalezienia tylko w Champ Les Sims. Wyglądem przypomina Napoleona, wielkiego francuskiego przywódcę.  Analogicznie jak w przypadku Sułtana, można go znaleźć zwiedzając tamtejsze muzea czy grobowce, albo kiedy znajdziemy jakieś minerały i wyślemy je do obróbki Francuzką pocztą.

 Magiczny Gnom Mistrza Manchu" - gnom chiński, możliwy do znalezienia tylko w Sang Simla. By go pozyskać również należy zwiedzać chińskie muzea i grobowce, albo posłużyć się chińską pocztą do obróbki jakiegoś minerału.




'Magiczny Gnom Wynalazku" - gnom pochodzący z dodatku Kariera. Można go wynaleźć samemu, używając stołu do wynalazków. Wygląda jak robot i przyjmuje pozycje tańcza-robota. 


 "Magiczny Gnom Rzeźbiarski" - pochodzi z dodatku Kariera. Można go wynaleźć przypadkiem używając platformy rzeźbiarskiej. Może przybierać różne kolory. Wyglądem przypomina oczywiście wyrzeźbioną, drewnianą figurkę.


 "Abrakadabra" - mój ulubiony gnom, dostępny w łatwy sposób. Wystarczy suszyć pranie w najdroższej suszarce i czekać aż sim przypadkiem go odkryje :) Gnom ten wygląd jak słodki niedźwiadek <3



"Troglodyta" -  gnom pochodzi z dodatku Kariera. Można go znaleźć używając maszyny czasu lub zwiedzaniu wywierconego tunelu (?) - nie pytajcie, nie wiem, o co chodzi. W każdym razie wygląda, jak jaskiniowiec :D



 "Bingu" - Gnom z dodatku "Po Zmroku", otrzymują go simowie, którzy osiągneli wysoki poziom sławy. Przyjmuje pozy tańca hip-hop.



 "Magiczny Gnom Wampir" - potrzebny dodatek "Po Zmroku". Z pewnością bardzo niezwykły gnom, lub gnomka, możliwa do znalezienia pod drzewem z owocami plazmowymi lub gdy sam takowe hodujesz. Nie wiem gdzie takowe rosną. W każdym razie, daje jakiś nastrój "Odważny" panelu nastroju sima, który nie jest wampirem, może przemienić Misia Gnoma w Wampirzego Misia Gnoma.


 "Zamrażarkowy Króliczek" - trudno mi było wyczytać, co to takiego w tym gnomie jest. W każdym razie podejrzewam, że może go znaleźć nasz pies dużo szczeka lub kot, grzebiąc w lodówce. Przepraszam, jeżeli się mylę. Potrzeby dodatek "Zwierzaki"


 "Magiczny koci gnom" - potrzeby dodatek "Zwierzaki". Też nie bardzo rozumiem, ale chyba dostępny dla kotów, które mogą tego gnoma przywołać poprawiając umiejętności.



"Gnom Carter" - dostępny dla psa, który poprawia swoje umiejętności, tak, jak kot :)




 
 "Gnom Zeyatta" - gnom dla koni. Podobno można go otrzymać, jak koń długo liże sól. Dziwne, prawda? Gnom sprawia, że wyrastają liście wokół boksu dla konia.


"Dyskotekowy Gnom" - potrzebny dodatek "Zostań Gwiazdą". Jest to gnom, którego sama posiadam w ogródku. Kiedy się pojawia, simowie na długo otrzymują pozytywny nastrój, ciesząc się z tegoż gnoma. Aby go dostać należy rozwinąć maksymalnie karierę piosenkarską. 


"Gnom Magik" - pojawia się w dodatku "Zostań Gwiazdą". Aby go dostać musisz rozwinąć u sima karierę magika. Nigdy go nie dostałam, ale zapewne również powoduje miły nastrój u sima. 




 "Przeklęty Gnom" - chyba jeden z najciekawszych gnomów, mam racje? Oczywiście można go pozyskać mając dodatek "Nie z tego świata". By go mieć należy próbować go wyłowić z Machiny Zabawkowej, jakby to wyjaśnić: tej do której wrzuca się pieniążek i szczypcami łowi zabawkę. :D

 "Gnom Wystający Ząb" - Z dodatku "Pory Roku". Na razie brak o nim informacji. Osobiście podejrzewam, że może mieć związek z okresem wiosennym, wielkanocnym, bo wygląda jak królik od jajek wielkanocnych.


"Gnom... pełen vigoru"? (nie wiem, jak go przetłumaczyć : <) - również brak informacji, ale pewnie coś związanego z latem. Oczywiście potrzebny dodatek "Pory Roku" 



"Gnom Czarownica" - można go pozyskać zwiedzając nawiedzony dom, bądź na jesiennych festiwalach. Potrzebny dodatek "Pory Roku" 




 "Gnom Bałwan" - potrzebny dodatek "Pory Roku". Zdobędziesz tego gnoma, jeżeli twoja rodzina będzie budować dużo bałwanów :)




"Gnom Bardzo Zły" - potrzebne "Pory Roku". Gnoma można otrzymać listownie, lub podczas zbierania cukierków Halloween.  Jest to ciekawy gnom, gdyż powoduje u simów koszmary, tworzy kałuże w domu, przewraca kosze z bielizną, może walczyć z innymi gnomami, jeżeli takowe posiadamy i wgl czyni wiele, wiele zła :D


CIEKAWOSTKA: Jeżeli posiadasz dodatek "Pokolenia", gnom może wychodzić za mąż i mieć dzieci. Niestety dotyczy to tylko gnoma "Tajemniczy Pan Gnom". 


Przepraszam, że niektóre nazwy przetłumaczyłam sama, nie trzymając się Polskiego Nazewnictwa przez EA. Niestety większości gnomów nigdy nie spotkałam, dlatego nie mam pojęcia jak się nazywają w polskiej wersji. Wybaczcie również jeżeli coś pomyliłam, ale tłumaczyłam z angielskiego, a nie jestem w nim jakoś mega dobra, więc mogłam nie zrozumieć jakiś słówek, lub przetłumaczyć je zbyt dosłownie. 

{ 9 komentarze... read them below or Comment }

  1. Najlepszy ten gnom - miś! Wychodzić za mąż i mieć dzieci? Super, chyba kupię sobie jednak kilka dodatków do trójki :) Jak na razie porzuciłam dwójkę bo po pierwsze w grze było pełno błędów, a po drugie znudziła mi się, aktualnie gram Willow i Raiasą, Raiasa jest już o krok od przygotowania Abrozjii, a do Willow ciągle dzwonią obcy faceci i chcą się umawiać na randki, aż w szoku jestem xD Tak czy inaczej, kocham Twój blog <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku bardzo dziękuje <3 To świetnie, że Willow i Raiasa się ściągnęły. Warto je w takim razie było dodawać :D Szkoda, że ty nie prowadzisz bloga, chętnie bym zobaczyła perypetie tychże simek :D Warto kupować dodatki do trójki, urozmaicają grę i to bardzo. Moje ulubione to: Wymarzone Podróże, Kariera, Pokolenia i Cztery Pory Roku, ale warto mieć wszystkie, naprawdę :D:D

      Usuń
  2. Kupię sobie jak tylko będę w galerii :) A Willow i Raiasę świetnie że dodałaś, uwielbiam nimi grać <3 http://img203.imageshack.us/img203/1938/beztytuukym.png <-- tutaj córeczka Raiasy, Cassidy, ze swoim chłopakiem, który jest z kolei synem Willow :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł z tą notką o gnomach! jeśli się nie mylę, to ten gnom z ZG nazywa się Gnom Imprezowicz, bo często mi się pojawia, ale nie mam pewności xd pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zmienie jak tylko zaczne edytować posta :D

      Usuń
  4. A miałabym taką prośbę - mogłabyś dać jeszcze Hanię do pobrania? Łącznie z Willow, Raiasą i tą wróżką to chyba Twoja najładniejsza simka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam dodać też,że gnomy można zdobyć wpisując testingcheatsenabled on. Klikasz prawym przyciskiem myszy i wybierasz opcję...cóż zapomniałam,ale jest to jedna z wielu opcji. Ten kod gwarantuje fajną zabawę,możesz edytować sima w trybie tworzenia,zmienić mu płeć,wiek itp.I można odblokować różne fajne gadżety.Nie wiem czy o tym słyszałaś c: . Co do Przeklętego Gnoma i Gnoma bardzo złego,jestem bardzo ciekawa chociaż nie mam dodatku "Nie z tego świata".
    P.S.Lepiej cię też ostrzeżę,że ten kod może wywołać błędy w grze jeśli będziesz używać go nazbyt często. Jeden raz chyba wystarczy,nie?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy gnoma nie spotkałam haha!

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -