Posted by : Elies czwartek, 7 marca 2013

 Sara pisuje listy miłosne. :)
 Po bitwie na śnieżki, Lilo i przyjaciółki nocowały w salonie. Lilo sławnie serwuje historię o duchach!
A tutaj dziewczyny zawzięcie grają w grę. Ach, jakie one są kochane. Trzy przyjaciółeczki <3




 Nocne pojadanie. Ach ta ciąża!

 I nie tylko Sara pojada. Nie dziwne, że ta blondyneczka trochę se waży :D

Lilo w drodze do szkoły. Jakie pustki w autobusie.

 Sara i Diego na basenie. Jakaś babka poprosiła ją o autograf.

 Zakochani, zakochani, wciąż zakochani.

I oświadczyn nadszedł rychły czas <3

 Przy księgarni złapały ją skurcze, wiadomo.

 Zatem, powitajmy na świecie kolejną piękność. Nazwałam ją Nicole. Tak mnie wzięło na zwykłe, normalne imię.

Uradowany Diego czyta swojej księżniczce.

 Ale Lilo bynajmniej nie pokrzywdzona. Mama też jej czyta na dobranoc.

 I cóż, rozkosze dzieciństwa powoli dobiegają końca. Czas dorosnąć Lilo, pomyśl życzenie.

Taki oczojebny stajl :D 

 Ech, nie łatwo być dzieckiem popularnej matki. Od razu te zdjęcia!

 Nicole ze swoim zmyślonym przyjacielem. Lalka ma ohydny kolor!

Przyjaciółka Lilo też dorosła. Nie wiem za to, co stało się z tą drugą, czarnowłosą. Gdzieś przepadła zupełnie. 

 Lilo i Nicole bardzo się lubią. Nie ma to, jak siostrzana wieź <3

Z koleżanką raźniej jechać do budy.

 To siostra przyjaciółki Lilo. Nie mogę uwierzyć, jak różne mogą być od siebie siostry xD

 Lilo wykorzystuje swoje śmoce. Wiecie, bycie kosmita ma swoje plusy!

 Nicole dorosła <3 a wraz z nią, jej wymyślony przyjaciel *.*

Diego rozpieszcza córkę na maksa, więc kiedy zażyczyła sobie konia, bez protestu go jej kupili.
To jest klacz, imieniem... Księżniczka... Zofia? Jakoś tak.

A Lilo dostała psa. Nazywa się Hrabia Piernik, się mi wydaje.



To tyle. Pozdrawiam ciepło :***

{ 8 komentarze... read them below or Comment }

  1. lubię tą kosmiczną rodzinkę! :D fajnego masz wymyślonego! jest taki oryginalny, zabawny i zielonyy *-* Lilo fajnie wygląda, kosmici są świetni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lilo jest cudna, Nicole będzie cudna <3 zielonego zmyslaka jeszcze nie miałam :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Sara i jej córeczki są śliczne :) A jakiego cudnego pieska mają <3 Jaka to rasa? Wymarzony przyjaciel też świetny, muszę kupić pokolenia :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jendo pytanie, znasz się na simsach, więc ...
    Gdy ściągam z internetu jakiś dodatek (np. bluzkę) , wrzucam ją do folderu Downloands, wchodzę w simsy, w Pobrane czy coś takiego i jak klikam "Zainstaluj" to wyświetla mi się komunikat od EA że licencja na ten produkt wygasła. O co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie mam pojęcia. Ale podejrzewam, że nie masz oryginalnych simsów, tylko pirackie i możliwe, że wygasł ci kod tej gry. Jeżeli się mylę, to naprawdę nie wiem, o co może chodzić : <

      Usuń
    2. właśnie mam oryginalne :C wczoraj odinstalowałam ponieważ nie chciały się aktualizować, dziś zainstalowałam z najnowszą aktualizacja i już nie działają. Nie wiesz może jak usunąć aktualizację?

      Usuń
  5. Jeny Lilo jest cudowna!! Ja mam opory co do łączenia moich simek z zielonymi ^-^ Ale chyba zaryzykuje :P
    + pozwoliłam sobie dodać twój blog do linków
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze świetna rodzinka <3
    Uwielbiam sposób tworzenia twoich simów no i Sara i jej potomstwo - cuda.
    Mam tylko pytanie... Np. w zdjęciu z małą Nicole i jej zabawką kadr jest nisko, na poziomie dziecka. Jak to zrobiłaś? ;3

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -