Posted by : Elies czwartek, 28 marca 2013

Z racji tego, iż chciałam przetestować nowy dodatek "Na studiach", stworzyłam simkę o imieniu Mika Yungo, która pomoże mi zapoznać się ze studenckim światem. Podejrzewam, że jej żywotność zakończy się wraz z ukończeniem studiów, chyba, że się do niej przywiąże. No, w każdym razie, zapraszam do testowania dodatku wspólnie ^^


 Pierwszym błędem, jaki popełniłam było stworzenie sima w wieku nastoletnim. Otóż, okazuje się, że w trójce, aby posłać sima na studia musi on być już w wieku "Młody Dorosły". Kiedy już to się stanie, łapiemy za smartfona (który pojawia się wraz z dodatkiem) i wybieramy się na uczelnie, określając już na starcie, co chcemy studiować. Mamy do wyboru albo coś związanego z medycyną, coś artystycznego i coś jeszcze, ale nie pamiętam co.

Na uczelnie jedziemy podobnie, jak na wakacje. Przyjeżdża po nas specjalne, pomarańczowe auto i WITAJ PRZYGODO!

 Podobnie, jak w dwójce pierwszym krokiem jest określenie gdzie chcesz mieszkać. Do wyboru są oczywiście akademiki o mieszanej płci, gdzie mieszają i dziewczyny i chłopcy, domy studenckie i domy bractw, lecz podejrzewam, że do tych należy dostać się poprzez sieć znajomości. Mika zdecydowała się na akademik i wybrała pokój. Można dobrać sobie pokój tylko dla siebie bądź ze współlokatorem. MIka zdecydowała się na to drugie.

 Zwykła półka z książkami nie pomoże, kiedy chcesz się uczyć. Żeby to robić, możesz albo uczyć się przez komórkę, komputer lub podręcznik, lecz nie wiem skąd zdobyć ten ostatni. 

Zaraz po przybyciu studentów zaprasza się na przyjęcie zapoznawcze.

 Na miejscu czeka na ciebie specjalny stolik, gdzie możesz, całkowicie za darmo wziąść sobie batonik, oranżadę, mapę uczelni, piłkę zośke. 
 
 Studencki szybko organizują własne balangii, a w grze pojawiają się specjalne wyzwania, jak np. Mika dostała wyzwanie by pocałowała kogoś przypadkowo ^^

 Na uczelnie wędruje się ze specjalnym plecakiem. 

Niektóre wykłady odbywają się w budynkach do których gracz ma wgląd. Lecz, muszę was rozczarować, 80% wykładów ma miejsce w budynkach w których nas sim po prostu znika.

Oczywiście, możesz uczyć się z kimś wspólnie oraz brać udział w projektach,

Na razie tyle. Co sądzę o studiach w Trójce?

PLUSY:
- możliwość nauki przez telefon
- posiadanie plecaka
- istnienie grup społecznych do których możemy się wbić.
- otwarte wykłady, przynajmniej kilka.


MINUSY:
- trudno rozróżnić studenta od nauczyciela. 
- studenci są mało atrakcyjni, chyba w dwójce simy wyglądały lepiej. Większość wygląda jakby miała grubo być po trzydziestce.


Tyle odkryłam na dzień dzisiejszy. Będę badać studia dalej i meldować wam, co mi się podoba, a co nie.
A jakie są wasze odczucia? Co wam się podoba, a co was denerwuje w tym dodatku? Piszcie, jestem mega ciekawa.

{ 9 komentarze... read them below or Comment }

  1. Można od razu mieszkać w domu bractwa, a podręcznik do nauki znajduje się w wyposażeniu studenta. Mnie osobiście dodatek przypadł do gustu, jest MNÓSTWO nowych, świetnych interakcji. Jedynie co mnie STRASZNIE wnerwia to grupy społeczne. Według mnie etap dołączania się do tych grup powinien zakończyć się po otrzymaniu świadectwa ukończenia studiów. A nie trwać nadal w normalnym życiu :/
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze tego dodatku nie mam, ale planuję kupić :) super, że napisałaś taką recenzję, to pewnie pomoże innym w podjęciu decyzji o zakupie :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero od wczoraj mam simkę na studiach. Póki co, jest fajnie, chociaż ilość zajęć mnie przeraża :) Chyba nie będę prymuską :P Nie znalazłam jako takich minusów, ponieważ wszystko ma swój urok. Nawet brudne naczynia w akademiku dodają grze realizmu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze napisana recenzja. Zawarłaś w niej dokładnie wszystko to co ja sam chciałbym wiedzieć zanim ten dodatek kupię. Trochę jestem rozczarowany tym, że nie widzimy Sima na każdym wykładzie i że wykładowcy są tak młodzi. no i zdecydowanie wolałbym żeby na studia jeździli nastolatkowie niż młodzi dorośli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna recenzja ; ) Chyba go sobie kupię < 33

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym sobie kupiła 'Studia', ale najpierw muszę zainwestować w nową kartę graficzną, bo moja aktualnie nie wyrabia. xD Ale świetnie napisałaś recenzję, a simka bardzo podobna do Sary. :) Ja już się nie mogę doczekać nowego dodatku, który ma wyjść w czerwcu, coś o jakiejś wyspie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś dodać tą simkę do pobrania? Proszę, jest śliczna! :) Nie wiem za bardzo czy kupić ten nowy dodatek, ale mnie trochę przekonałaś, i komentarze innych też :) A czy do tego dodatku dochodzą jakieś fajne ubrania? :3

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, jaki śliczny nowy wygląd bloga < 333 Boski ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się dodatek podoba :-D
    Zapraszam:
    SimsLoveForever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -