Posted by : Elies środa, 20 marca 2013

 Baron jakiś tam, właśnie śpi :)

 Lilo próbuje zrobić wrażenie na koledze ze szkoły, który jej się podoba. 

I udało się <3



 Nicola na spacerze z pupilkiem, ach jaka ta wyspa jest ładna ^^

 Lilo i ciąża - w tak młody wieku!!? Ależ nie, to tylko zatrucie pokarmowe. 

Pies nie daje nam spokoju z rana ; /

 Próbuje dziewczyna, czy umie jeździć konno :)

 Nicole i Baron <3

I czas na studniówkę, poszła z tym kolega z klasy. Kusa ta sukienka, nie ma co, ale chciała go bardziej poderwać.

 Czatujemy (nowa fryzurka *.*)

 Malujemy. Czy wy jesteście świadomi takiego drobnego faktu, że Lilo jest artystycznie uzdolniona? Nie pamiętam, czy o tym wspominałam.

 Sara pielęgnuje księżną, a Baron chyba zazdrosny ; <

 Zainwestowali w papużkę.

 Rodzinka w komplecie przy kolacji :)

 Nie potrzeba komentarza ....

 Kosmiczna medytacja O.O'

 Rodzice za karę wysłali do kąta, bo Lilo ma kiepskie oceny w szkole. Same dwóje.

Z tego też powodu między matką a córką wszczęła się ostra awantura.

Hm ???

 Bleeeee.....

 Zaiste prawdą jest, że spodziewa się trzeciego dzieciątka!

 Tatuś tak się ucieszył, że podarował Sarze róże, aww :)

Potężny ziew.

 Myjemy brudasa-smierdziucha.

 Przyjaciółka dostała coś w prezencie od Lilo, ale nie pamiętam co :) Chyba się nie ucieszyła zbytnio. Jest bogata to i wybredna.

 Przykry obowiązek zadań domowych. Obie siostry w krótkich włosach.

 <3

Nicole podrosła i stała się śliczną nastolatką <3 Podobna do mamy.

 Ojej, zrobili ci psikusa. Ale jesteś nastolatką to się cieszysz :P

 Z młodszą siostrą Stacey (tak, mam trzecią dziewczynkę wrrr)

 Nareszcie możemy pojeździć na księżnej. Trochę było strachu, ale nie jest tak źle :D

Nicole spotyka chłopaka swojej siostry. 

CDN.

 Siemanko! Tak wiem, że ostatnio dałam ciała i nieco opóźniłam się w dodawaniu notki, ale też jesteście na bieżąco u Haruto, bo nie miałam czasu w nich grać. Ostatnio tyle obowiązków, że szok. Buzia :*

{ 10 komentarze... read them below or Comment }

  1. wszystkie Harutowe dziewczynki są piękne! <3 Jaki Baron jest słodki *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm...
    Nie widzę żadnych zdjęć, wiesz jaki może być tego powód?
    Tak samo mam na Atypicalsims :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa <3 Co do twojej rodzinki jest ona cudowna!! Oby tylko Nicole nie odbiła chłoptasia Lilo ^^ Oni są cudowni i 3 dziewuszka w rodzinie <3
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Harutowie są świetni i oryginalni :3 fajne te dziewczyny ^^ kosmiczna Lilo jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nicole jest przepiękna! Bardzo podobna do mamusi <3 I ten ich piesek też cudny, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Harutowie są taaacy świetni<33 Nicole jest śliczna, aww*-* a Baron taki cudny, kochani <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna rodzinka! :)
    Baron jest fajnym pieskiem ;)
    Jakby co to dodałem Twojego bloga do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna ta Nicole, wrzuć ją kiedyś do pobrania. Lubię Twoje rodzinki. :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj :)
    Jestem tutaj pierwszy raz. Przeszukuję blogspot'a w intencji znalezienia czegoś o Simach.
    Twój blog zatrzymał mnie na dłużej. Podziwiam Twoich Simów. Są inni, niestandardowi i do tego mega uroczy. Pozwolę sobie dodać Cię do obserwacji.
    Czekam na kolejne posty.
    Do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, Nicola ma na imię jak ja. :D :3 Dodaj do pobrania, prosimy :*

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -