Posted by : Elies niedziela, 28 kwietnia 2013

 Pewnej nocy rodzinę Ascher nawiedziło ufo, tym razem Elies wcale się nie ucieszyła. 

 A jej zdanie podzieliła porwana Takia. 

Sudan zaczął pocieszać ukochaną, by się nie martwiła niczym.



 Sudan czuwał przy Taki całą noc, na wypadek, gdyby się bała.

 Zepsuł się im kibelek, a pan mechanik przybył na ratunek, przy okazji wpadła mu w oko moja simka. Jak to jest, że kochają się w nich tylko Mechanicy? (mam na myśli Diego od Sary!:"D)

 Toż to już XXI w, czas więc założyć bloga.

 Po podciągnięciu się z malarstwa, Takia po raz drugi podchodzi do egzaminów na studia. Tym razem się udało. Hura!

Dżin' owa poświata. Wizyta na cmentarzu. Wiem, jestem stuknięta z tym cmentarzem xD

 Znalazła nasionko jabłoni i strasznie się nim zafascynowała. Piękne drzewo i piękna noc gwieździsta <3 

 Sudan kupił restauracje i nazwał ją imieniem ukochanej <3

 Co ona na to? Nic. Jest uzależniona od swojej komórki. I książek. Stąd wizyta w księgarni. Tak, lubimy załatwiać sprawy nocą.

Samotna dusza. 

 ???

 !!! Kocham Takię !!!

 Jestem ładna? 

 Co?! Jak to nie!?

Skoro nie jest ładna zdaniem kulki, postanowiła pójść do salonu kosmetycznego na małe zmiany.

 Nie powiem, aby była to zmiana na lepsze, ale cóż... uparła się.

 <3
 Koleś, totalnie mi nie imponujesz! Nie pręż się tak! Wystarczy, jak będziesz stać.

 Uch, czas wcześnie wstawać.

 I na studia ruszać czas. Sudan się martwi, jak to będzie, ale nie daje po sobie poznać.

 Ze słodkiej, naprawdę ładnej dziewczyny...

... Takia przeobraziła się w rockową potworę na studiach. Trudno. Trzeba przejść przez ten okres buntu.



I małe info na koniec.
Dla wszystkich, posiadających jakieś pytanie do mnie, odsyłam, na dopiero co założone: http://ask.fm/Eliessimy
Mam nadzieje, że się przyda :)

{ 15 komentarze... read them below or Comment }

  1. Prześliczny szablon < 33 Uwielbiam Twojego bloga, ponieważ nie tylko tworzysz świetne rodziny, ale też jesteś bardzo oryginalna (pozytywnie) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ufo^^ Boże ale śliczne simsy<33

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobiet jak cię błagam nie zmieniaj już tych szablonów bo ja czuję się takim beztalenciem. Za każdym razem umieszczasz tutaj cudowniejsze szablony! Ufo <3 Niezbyt w porę się zleciało, jak są potrzebni to ich nie ma O.o Trzymam kciuki za rockową Takię na studiach!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, ten nie jest znowu jakiś super rewelacyjny :) Zresztą, ja tam uważam, że twój blog wygląda świetnie<3

      Usuń
  4. http://denver.mylittlefacewhen.com/media/f/img/mlfw7960-oh_stop_it__you___pinkie_pie_version_by_nrxia-d5b5ul11.png - aż muszę to ten link tutaj wrzucić ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ty zazdrościsz mi szablonu, ja tobie simów. Tobie się strasznie ładne dzieci rodzą w grze, moim, nawet najpiękniejszym simkom świata, nigdy nie urodzi się bobas, który w dorosłości byłby tak ładny, jak jego mama xD

      Usuń
  5. Uu, rockowy look Takii, nieźle [chociaż przyznam bez bicia, że wolę ją w normalnej wesji xD]. Ciekawa jestem, jak jej się ułoży na studiach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez bicia przyznam się, że i ja wolę ją w wersji naturalnej xD Specjalnie ją tak obrzydziłam xD

      Usuń
  6. rockowa Takia mnie przeraża, wolę jej normalna wersję! xd ja też wkrótce wyślę moja simkę na studia, życzę Takii dobrej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. masz świetny szablon ^^ nie przepadam wprawdzie za tą kolorystyką, ale układ mi się podoba :)

      Usuń
  7. Bardzo polubiłam Ascherów,ale szczerze to Takia w rockowej wersji mi sie nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie nadążam już z Twoimi szablonami < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. UWIELBIAM Twoje szablony <3 Chociaż ten gostek na nagłówku mnie trochę przeraża o.O
    Czekam na losy Takii na studiach ! :D

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -