Posted by : Elies środa, 1 maja 2013

 Ach, na studiach mamy samochód *.*

 Wybrała się na otwarcie roku i od razu postanowiła zgarnąć dostępne gadżety.

Z profesorstwem też należy wyrabiać sobie układy.





 Jakiś koleś zsikał się na jej oczach, bleee...

 Pierwszy poranek w żeńskim bractwie studentek <3

 Mają dziewczyny w piwnicach siłownie, więc Takia postanowiła poćwiczyć. Wciąż pamięta o werdykcie kulki, jakoby nie była ładna ; c

 Zainteresowała się muzyką, a konkretniej gitarą. 

 Na zajęciach pewien koleś wpadł jej w oko, lecz nie mogła koło niego usiąść, bo jakaś dziewczyna ją wyprzedziła. 

 Więc próbuje się skupić na nauce, chociaż to trudne, jak nie wiem.

 Nie dając za wygraną odnalazła dom tego chłopaka i odwiedziła go. Niestety, koleś zupełnie ją olał.

Za to, jego współlokator bardzo zainteresował się moją simką. Takia jednak nie wygląda na szcześliwą.

 Dostała pozwolenie nocowania, więc od razu zaczęła snuć opowieść o duchach.

 Niestety, telefon od Sudana wszystko popsuł.

 Emo-koleś chyba się zreflektował, bo poprosił Takię o zagranie w piłkę <3

Pierwszy raz opiła się także sokiem, co ona potem wyprawiała.

 Następnego dnia, czas wracać do rzeczywistości i uczyć się, uczyć! 

 Pierwsze zajęcia na powietrzu. Jest coraz lepsza w malowaniu, moja zdolniacha <3

 
Dostała zaproszenie na ognisko, było super.
 
 Przy okazji pocałowała tego faceta. 

W akademiku mają niezły bałagan. 

 Sudan dzwoni bezustannie.

 Dziewczyna naprawdę ma żelazną dyscyplinę.

I pierwszy semestr dobiegł końca czas wracać ; c

{ 11 komentarze... read them below or Comment }

  1. o rety , musze sobie kupic the sims 3 na studiach bo wyglada na to że to swietna zabawa !

    OdpowiedzUsuń
  2. ja od niedawna mam studenckie życie i uważam, że jest świetne! Takia fajnie sobie radzi na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Ja też lubie ten dodatek, dużo wnosi do gry. pozdro :)

      Usuń
  3. Err, jeszcze nigdy nie wysłałam tylko jednego sima na studia :o To chyba lepsza zabawa niż z dwoma ^_^ Dziwnie będzie, jeśli po powrocie Takia wróci do normalnego wyglądu, przyzwyczaiłam się już do tego buntowniczego ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też, ale jako słodka i urocza bardziej mi się podoba :)

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że Takia jeszcze wróci na studia :) Romans na studiach... Nieładnie Takia ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd ten cudowny sweterek i Taki? Strasznie lubię tą jej nową stylówe <3 Ohh ohh ciekawe co na to jej zacny małżonek, taki romansik na studiach no no nieładnie ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, nie wiem skąd ten sweterek, ja nigdy nie zapisuje sobie takich rzeczy ;) Po prostu ściągam, zamykam stronę i nie pamiętam, jak się nazywała, ale jak tylko kiedyś odkryje ją znowu, na pewno dam znać xD

      Usuń
  6. Takia zdradziła Sudana? Biedny, a taka fajna z nich para. :< Ale co tam, młoda jest, niech szaleje. ;D

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -