Posted by : Elies piątek, 5 kwietnia 2013

 Zmyślony Przyjaciel Nicole zrobił psikusa, on ma teraz taki okres jakiś niedobry.

 Mała Polly marudzi, okres dwulatka? :)

Nie ma rady, z pomocą przyszła siostra.




 Przybył przedstawiciel uniwersytety - maskotka, przyniósł gadżety studenta ^^

 Lilo zażywa wieczornej kąpieli, śliczną ma buźkę <3

 Wymyślony Przyjaciel opowiada nam coś strasznego.

 Zwykły poranek u rodziny Haruto.

 Razu pewnego, Nicole znalazła w ogrodzie żółwia. Zabrała zwierzątko i wsadziła do akwarium. Okrutna ; [

 I wgl, postanowiła zjeść jogurcik na śniadanie w altance w ogrodzie. Na wyspie ładna pogoda jest przez cały rok, jak fajnie <3

 Nicole próbuje zdobyć fory u mamy, bo ma nadzieje, że nauczy ją prowadzić auto. 

 Nicole i baron, awww <3

 Przyszła wiosenna burza, Księżna się bała, to trzeba było ją uspokoić.

 Między siostrami nastał burzliwy okres. Nie wiedzieć czemu, Lilo u myślała sobie ignorować Nicole. Chyba uważa, że młodsza siostra jest zbyt dziecinna jak dla niej xD

 Biedna Nicole musi wszystko robić za starszą Lilo, która uwielbia nią rządzić.

 Sara stała się kujonem, tylko dlatego, że zagrała w parę gier ^^ Nicole ma słodką minę <3

 Tymczasem, Lilo podjęła się egzaminów na studia :) Czekamy na odpowiedź.

 Zmyślony przyjaciel, podobnie jak magiczne gnomy, przybiera śmieszne pozy, jak jest kukiełką.

 Nicole odkryła w sobie pasję do gitary... siostry Haruto są artystkami. 

Lilo wciąż maluje, będzie z niej ekspert! :)


NOM.
Na dzisiaj tyle. Wiem, że nic specjalnego się nie działo, ale nie miałam czasu długo pograć w simsy, przepraszam też, że tak długo nie pisałam, no ale wciąż gonią mnie liczne obowiązki. Pozdrawiam :)
Jeżeli chcecie, mogę spakować wam do pliku sesję, którą zrobiłam dla najnowszego szablonu. Dajcie mi tylko znać czy wgl macie taką chęć.

{ 5 komentarze... read them below or Comment }

  1. Świetnie wyszedł ci ten szablon jestem pod wrażeniem! Jest jakaś szansa abyś dała Lilo do pobrania? Jestem nią oczarowana <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny szablon, oryginalny! Harutowie świetni są, a Lilo jak wydoroślała ;D mam nadzieję, że wkrótce znowu ich dasz :>

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny szablon :> Harutowie mają fajnego żółwia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ich < 33 Mogłabyś dodać tą simkę w czapce (na nagłówku) i tą z dymkiem WELCOME TO SIMS CRAZE ? Są takie śliczne < 33

    OdpowiedzUsuń
  5. Sara i Nicole są takie śliczne, dodaj kiedyś z nimi jakąś sesję. :) PS. Fenomenalny szablon, najlepszy jaki kiedykolwiek widziałam na blogu, brawo! :D

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -