Posted by : Elies środa, 15 maja 2013

Hello! <3
Hm, i tym razem notka bez rodzinkowa, ale nie martwię się, już niedługo dam coś z nowości rodziny Acher. Dziękuje wam wgl serdecznie za to, że na Atypical'u kilka osób zgłosiło moją rodzinę do konkursu, to naprawdę kochane z waszej strony <3
A teraz...
Ponieważ rodzina Ascher postanowiła postarać się o potomka, Sudan zaczął rozglądać się za większym domem. Ich malutka, marokańska willa nie pomieściłaby dziecka w swych progach ; c
Pobrałam kilka domów z internetu z zamiarem wprowadzenia tam mojej rodzinki, lecz tylko jeden dom okazał się odpowiedni i był nieumeblowany.
Zatem, obowiązek ten spadł na mnie, a efekty mojej pracy zaraz pokaże.
Zastrzegam, że dom nie jest mojego autorstwa! Jedynie umeblowanie skomponowałam sama :)



Salon :)
 
 Salon od drugiej strony.

 Przedpokój z wejściem do kuchni i jadalni.

Jadalnia (moje ukochane okno w grze <3)

 Jadalnia. 

 Sypialnia Acherów.

Sypialnia Ascherów z drugiej strony.

 Mój ukochany pokój, bo w stylu chińskim <3 Jak Takia będzie mieć córkę (a tego nie wiem), to dam jej właśnie ten pokój *.*

 Biurko do pracy.

Oraz komoda i toaletka <3

 Druga sypialnia, w stylu męskim. 

 Niestety nieco ciasna, ale tak nie jest źle.

I trzecia sypialnia, także męska, wygląda, jakby mieszkał tu lokator o sportowym zamiłowaniu :D

 Poddasze, tutaj mieszka ich kamerdyner.

 Oczywiście, lokaj ma swój kącik wypoczynkowy :)

 Łazienka na drugim piętrze.

 Łazienka na poddaszu.

Łazienka na parterze.

 I uff, wreszcie czas na ogród. Taras wypoczynkowy za domem.

 Plac zabaw przed domem :)

I już nie mojej roboty, ale prawdziwe cudo - basen *.*

:)

Nom, to tyle.
Proszę o wyrozumiałość. Nigdy nie miałam smykałki do dekorowania, nie sądzę również, abym miała jakiej wybitne wyczucie stylu, dlatego dom jest urządzony jak jest. Szału nie ma, no ale... ja nie cierpię urządzać domów, musicie mi wierzyć xD

{ 16 komentarze... read them below or Comment }

  1. Przepięknie umeblowałaś dom ! Mam nadzieję, że Takia urodzi córkę, bo ten pokoik jest cudny *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. po pierwsze, to super szablon :) po drugie - dom bardzo mi się podoba! Według mnie ładnie go urządziłaś i mam nadzieję, że Takia i Sudan będą mieć syna, będzie miał świetny pokój :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju proszę powiedz skąd ściągasz meble między innymi proszę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem skąd mam ten meble, gdyż pobrałam je wraz z domami :) Ale poszukaj na google, jak ja czegoś potrzebuje zawsze szukam tam jakiś fajnych stronek z dodatkami do simów xD

      Usuń
  4. a i mam pytanie, widać że znasz się trochę na simsach... Mogłabyś mi pomóc? Mama simsy i cztery pory roku (oryginalne, ORIGIN) ściagam dodatki z netu. Płytka leżała tydzień w kompie. Przed tym działało super ale gdy poleżała ten tydzień a potem włączyłam simsy to nie mogłam stworsyć nowej rodzniy, moimi starymi mogę grać normalnie i przez kod mogę wchodzić do kreatora rodziny ale kiedy chce stworzyć nową rodzinę to kreator ("włączam tworzenie rodziny") ładuję mi się w nieskończoność i muszę zamykać ismsy poprzez menadżera zadań. Co robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie ma to nic wspólnego z tym, że płytka leżała w kompie, bo ja mojej wgl nie wyjmuje, cały czas leży w środku kompa i nic podobnego mi się nie dzieje. Niestety, gra the sims 3 ma to do siebie, że występują w niej różne, niezrozumiałe błędy. Ja miałam kiedyś tak, że nie mogłam wgl wejść w tryb budowania i kupowania. Lecz problem ten dotyczył tylko jednego świata. Może u ciebie jest podobnie? Spróbuj stworzyć nowe miasto i tam stworzyć rodzinkę. Jeżeli to nie pomaga, to nie wiem już co by to mogło być.

      Usuń
    2. a jak sie tworzy nowe miast? ;o simsy mam dopiero od 1 tygodnia wiec sie nie lapie ;(

      Usuń
  5. Proszę podaj kilka stron z których pobierasz ciuchy i fryzury i makijaż dla simek,są cudowne masz talent. A dom jest genialny *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ulubione strony to:
      www.thesimsresource.com
      http://socialsims.net/
      http://anubis360.blogspot.com/
      http://orange-sim.blogspot.com/

      Usuń
  6. Świetny domek, a azjatyckie okna wymiatają ;) Pozdrawiam i dołączam się do obs.!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny dom, śliczne wnętrze, szkoda jednak, że nie zrobiłaś go od podstaw, byłby na pewno śliczniejszy :D
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania :)
    www.janboyqsims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dom jest świetny, Ascherowie to szczęściarze, sama bym taki chciała, jadalnia wymiata, super go urządziłaś, tak nowocześnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten dom jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy wygląd bloga. Wystrój domu jest śliczny, mogę wiedzieć skąd pobrałaś meble? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -