Posted by : Elies wtorek, 8 października 2013

 >>> No i jak tam moi kochani? Wrzesień mieliśmy kiepski pogodowo, ale początek Października rozpieszcza nas słoneczkiem - przynajmniej u mnie :) Wróciłam do grania w simy, nareszcie! Powiem wam, że tak się za tym stęskniłam, że grało mi się nimi przecudownie. A od nadmiaru wolnego czasu zrobiłam dwie, nowe simki. Może kiedyś, jak nadarzy się okazja, to wam je pokaże. Nie przedłużając, mam się świetnie i zapraszam na kolejne perypetie Takii :)

Rodzina Novegoda (5)
 Um. O_____O'' Takio? Odwróć się proszę, czuje, że dzieje się tu coś niedobrego.

 Ona przez ten telefon gadała, żeby się z przyjaciółką umówić. No, a jak już się spotkały, to poddała ją testom plamy :) Ja na tej plamie widzę żabę, a wy? Czy to znaczy, że jestem stuknięta?

Łyyy... Łooooo... Buuu.... czyli zombiak na imprezie. Mało przyjemna sytuacja.




 W wynajętym domku mamy dość niepokojący obraz...

 Ale Takia o tym nie wie, bo na imprezie jest. Swoją drogą, zamiast balangować szkicuje swojego kumpla. 

 No cóż, podobno artyści widzą rzeczywistość zupełnie inaczej. 

 Wiii, orzełek! <3

 Malować albo nie malować, oto jest proste pytanie. MALOWAĆ! 

 Ale Johny Depp nie rozumie ;c 

 Odwracasz się do mnie plecami, koleś? Myślisz, że jesteś taki zajebisty? Mam powody wnioskować po jego minie, że on się jej boi. :D

 Skoro Malować, to w śniegu też można. Który wykładowca jest taki głupki, że zrobił zajęcia na powietrzu w środku zimy? 

 I znowu to ona daje mu kwiaty. 

 Wspólnymi siłami budują Iglo, jak romantycznie.

 Iglo przed kinem, no można i tak. W końcu, już tam ktoś bałwana postawił.

 Kilka dni później spotkała się z dziekanem i naszkicowała go. Haha, widać, że chcę się przypodobać. 

 Potem wspólnie się uczyli. Pan dziekan już chyba nigdy nie odmieni się w człowieka ;c

 A samym wieczorem... <3

 Nie mogłam już patrzeć na te jej złe tatuaże, więc dałam jej nowe :)

 Anarchia! Anarchia! Wszyscy razem - ANARCHIA! 

- Mówisz, że nie wolno malować na ścianach? Walę to, wiesz?

 ***

 I trochę zdjęć z dwójki, cobyście też wiedzieli, co tam się u mnie dzieje. A dzieją się Kowalowie, bo jakżeby inaczej :D

 Wesele Jaśka i Otai. Ślicznie wyglądała.

 A potem wycieczka na wyspy :)

 Noc poślubna. Uroczo <3

Punkowy styl Otai. Zdjątko wakacyjne na tle ruin. Te jej włosy są mega *.*

{ 9 komentarze... read them below or Comment }

  1. Ojej dwójeczka <3 Ehh mi się usunęły... no ale trudno ^^ A Takia ma wrodzony talent do rysowania ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takia szaleje na studiach, ciekawe jak się jej dalej potoczy z Cidem ;) Ale fajne to wakacyjne zdjęcie Otai, super ruiny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takia <3
    Podoba mi się ten niepokojący obraz... Od razu zastanawiam się jaką przeszłość miała ta kobieta.Nawet jeśli to simka :D
    Otai w czerwonych włosach wygląda cudnie! Chciałabym, żeby moje miały taką długość! *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zrobiłaś, że Otaia jest niższa od Janka? ;_;
    Super, podobają mi się Twoje przygody w grze (XD). Masz ładnych, wyjątkowych Simów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otai jest nastolatką, dlatego jest niższa. Efekt dzięki insimenator. Natomiast istnieje kod na wzrost sima stretchskeleton 1.0 < wartości 0.9 0.8 et pomniejszają sima, natomiast w górę 1.1 1.2 powiększają :) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Jak ja uwielbiam losy Otai i Jaśka czasami wracam sobie na twojego onetwoskiego bloga i czytam te losy które są jeszcze dostępne :3 Takia jest prześliczna bardzo podobają mi się jej stylizacje, z wielką przyjemnością czytam jej losy :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog i fajne zdjęcia. Też lubię simsy, piszę opowiadanie i wykorzystuję do tego zdjęcia z the sims 3. ; ) Jakby co to adres mojego bloga: deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Takia jest śliczna! Wrzuciłabyś jakieś simki do pobrania? Niekoniecznie Takię (bo wszystkie Twoje simki są cudneboskieślicznepięknemegaekstra *.*). Strasznie podobają mi się jej tatuaże. Pięknie ona rysuje.. a rysunek, na którym naszkicowała dziekana.. :D Naprawdę, talencik ma. XD Haha.
    Otai jest śliczna, bosko wyszła na pierwszym zdjęciu. :3
    Jakbyś miała czas to zapraszam na mojego bloga (również o simsach) : sims-sweet.blogspot.com . Co prawda blog dopiero rusza więc nie ma wielkiego "woow", ale mam nadzieję, że się spodoba. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koocham !!! ♥
    P.S Na Twojego bloga wchodzę kilkanaście razy dziennie :)

    Wpadaj do mnie:
    sims-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -