Posted by : Elies czwartek, 28 listopada 2013

>> Po raz kolejny muszę was przeprosić. Chyba robię się w tym coraz bardziej doświadczona, nie? :D Miałam już dawno napisać tu notkę, miałam już dawno zmienić szablon, bo ten jest taki ponuracki, że aż nie mogę na niego patrzeć, ale nie starcza czasu. Patrząc na niektóre simowe blogi dostrzegam, że nie ja jedna jestem zajęta ^^ Na szczęście mam screeny w zapasie, więc nawet jeżeli nie grałam rodzinką, to mam wam co pokazać. Niedługo święta Bożego Narodzenia. Cieszycie się? Ja w tym roku wyjątkowo odczuwam atmosferę, jakbym miała pięć lat, normalnie wszystko mnie raduje <3 Pozdrawiam ciepło :*

Rodzina Novegoda (7)

 Coś nam się stało z parasolem, a deszcz pada ;c A taki ładny to parasol był! 

 - Odda mi pan parasol swój? Sławna jestem.

Nowy wygląd. Te buty <3



 Dzwonimy do przystojnego sąsiada, bo mamy nadzieje, że dostał list miłosny <3 
 Ech, Bingo i te jego pchły...

 Stary dziadek robi jej zdjęcia Fu.

 Śliczne zdjęcie, dlatego daje <3
Jakiś wilkołako-policjant chcę się z nią umówić. Co ona ma z tymi wilkołakami?
 Na szczęście, w porę przyszedł Jej Obiekt Westchnień, z którym się umówiła. Panu policjantowi nie bardzo się to spodobało ; D

 Prześladowca Dziadek na horyzoncie. Psuje mi randkę. 

 Na szczęście z każdą chwilą coraz bardziej się do siebie zbliżali. Ten sim ma na imię Sudan, ha, kojarzycie?

 I     B U Z I  <3333

A potem znowu trzeba zmierzyć się z własną popularnością ;/

 Sudan już wkrótce się wprowadził i, podobnie jak ten wcześniejszy, też jest dżinem.

 Świetnie się razem dogadywali<3

 I oczywiście trzeba sobie cyknąć standardowo fotkę.
Sudan wygląda na trochę niepewnego. :D

 - O zielone coś, dziwne coś... ZJEM!

 <Dźwięki doniosłej muzyki>

 - Więc teraz ja jestem syreną!?
- Nie wiem, ja tylko listy roznoszę.

 - Tak syreną! <3

- Fajnie, nie?


Tym razem nie uraczę was Kowalami, bo nie wiem, czy oni was interesują :)
W każdym razie, do napisania!
Sul, sul!

{ 6 komentarze... read them below or Comment }

  1. Fajnie, że znowu dodałaś rodzinkę Novegoda :) Świetnie, że Takia znalazła sobie chłopaka! Pamiętam Sudana i uważam, że ten jest zdecydowanie lepszy :D Takia jako syrena - zaskoczyłaś mnie! Ja tam Kowali lubię, więc jestem pozytywnie nastawiony co do ich publikacji tutaj :> Ja się bardzo cieszę, że Święta się zbliżają, no i wcześniej - Mikołaj ^^ Już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze zdjęcie na końcu :)
    Zapraszam do komentowania mojego opowiadania na
    http://loviamts3.blogspot.com/http://loviamts3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Takia jest syrenką no nie mogę!! A co do nowego wydania Sudana, to aż mi dech w piersi zaparło!! Jest idealny :O Co do Świąt to ja sama jakoś strasznie ich już pragnę jak za dawnych lat :D A i jestem za tym abyś umieszczała losy Kowali oni są jedyni w swoim rodzaju :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Boziu Takia i Sudan! *.* Przystojniacha taki, że achhhh... Pozazdrościć!
    W następnej noci śmiało możesz wrzucać Kowalów. Bardzo lubię ich losy i chyba nie tylko ja! Szczerze mówiąc zawsze, gdy o nich słyszę kojarzy mi się twój blog. Twórcy EA śmiało mogą ci oddać prawa do tej rodzinki xD
    Pozdrawiam cieplutko! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, nawet się nie spodziewałam, że Takia będzie syreną. Super pomysł :) Już się nie mogę doczekać ich dalszych losów. Dodałam Cię do obserwowanych i zapraszam do siebie: http://venturethesims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam

    Przygodysimsowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -