Posted by : Elies wtorek, 28 stycznia 2014

Rodzina Novegoda (11)
 Nowa stylówka Sudana, moim zdaniem zmiana na lepsze <3

 Takia podziela moje zdanie. Haha, jakiż on zachwycony! :)

 Aww <3



 No więc, po domu kręcą się im jakieś nieznane simy i się wykurzyć ich nie da.

Takia od tego wariuje. Chociaż... nie, ona po prostu jesteś stuknięta.

 Aż się nieznajomy nią złamał, biedak. Ale wypieprzaj z ich domu!!!

 SUDAN! Ja... przepraszam, powinnam cię była wysłać wcześniej do łazienki ;c

 - Pan tu się włamał, bo ja sławna i piękna jestem, prawda?

 - Nie.
- Och!

 On chciał po prostu jej zdjęcie w piżamie do gazety ;/

 - I ty mi Elies takich kolesi wpuszczasz do domu? Zawiodłam się na tobie, cholero!

 Kolekcja kamieni szlachetnych. Bogacze moje <3

 Nareszcie! <3

 Wzięli cichy, bez-świadkowy ślub, gdzieś nad jakimś jeziorem.

 Słodcy i szczęśliwi. 

 - No nie mogę uwierzyć, że jesteś moim mężem!

I wieczorem <3 Tak, dziwnie tu jej w tej fryzurze ;/

 Zamiast zadbać o męża to esemesuje ;c

 No dobrze, nie tylko siedzi w sieci, ale też maluje. W końcu jej główna pasja <3

 W małżeństwie ich miłość kwitnie :)

 Nie wiem czemu, ale śmieszy mnie to zdjęcie :D

Nowa, ładniejsza piżama. Te płetwy wyglądają jak rajstopy :D Ogółem jest śliczna <3


Kto z was ma teraz ferię? Mnie one już nie przysługują, ale po sesjach też mam trochę wolnego, więc HURA! :)
Pozdrawiam ciepło :*
Sul, sul!

{ 10 komentarze... read them below or Comment }

  1. Ja jestem w trakcie drugiego tygodnia ferii :) Co do tych intruzów - pewnie masz włączoną opcję współlokatorów (też tak miałem), można to sprawdzić chyba w smartfonie. Cieszę się, że Takia i Sudan się pobrali, czekam na ich potomków! Zazdroszczę kolekcji tych kamieni, nie wiedziałem nawet, że tak można :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeju jaki Sudan *-* Ślub mały i skromny ale ważny dla ich simowego życia ♥ A ja już mam 2 kończący się powoli tydzień ferii także korzystam z niego ile się da :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Elies, ściągnęłam Twoje dwie simki, jednak nie mogę wgrać ich do gry. Mam najnowszą aktualizacje i nie ma już nowych, a ciągle piszę mi przy wygrywaniu, że muszę zaktualizować grę. Jest to błąd przez moje simsy czy może coś innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściągałam Choi Kito i Raiase.

      Usuń
    2. Hm, prawdę mówiąc nigdy nie spotkałam się z takim problemem. A masz zainstalowany program "Orgin", instaluje się on automatycznie przy instalowaniu simsów i wiele aktualizacji dokonuje się przez ten program. Jeżeli go nie masz, bo np. wy-instalowałaś, albo nie zezwoliłaś na jego instalacje to może w tym tkwi problem? Jeżeli się mylę, to możliwe, że z moimi simsami jest coś nie tak. Niestety użytkownicy nie piszą mi, czy im simki działają, chociaż wiem, że np. Sara Haruto działa innym w grze, ale nie wiem jak Choi Kita.

      Usuń
    3. Dziękuję za odpowiedź! :) Mam nadzieję, że jakoś to naprawię :)

      Usuń
  4. Takia i Sudan mieli piękny ślub. *-* Z twojego aska wiem, że jesteś grubo do przodu w grze i nie mogę się doczekać kolejnej notki. c:
    Moje ferie powoli dobiegają końca. Niestety :/ Żegnaj wolności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz super bloga na serio :) To mój http://simowa-rodzina.blogspot.com/ ** ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Mm, nowy wygląd Sudana <3 Jaki miał z Takią śliczny ślub <3 No to, teraz czekać tylko na potomstwo :D

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -