Posted by : Elies piątek, 17 stycznia 2014

Em, wiecie, chyba już nie będę szukać dla siebie usprawiedliwienia ani przepraszać. Tak, tak, dodaje notki raz na ruski rok - moja wina :) Jaka u was pogoda? U mnie bajecznie słoneczna i niech zima nie przychodzi! Dobrze mi tak :) Nie pozostaje mi już nic innego, jak zaprosić was na kolejną, oby nie nudną notkę!

Rodzina Novegoda (10)

 Rybki, rybki, rybki i spokojne popołudnie w Chinach. 

 Jak kiedyś z akademickiego ogródka tak teraz z ogrodów chińskich kradnie jedzenie <3

 - Chcesz prezent?



 Smutna z jakiegoś powodu ;c

Sudan <33 Znowu w domu.

 Teraz o coś zła, nie mam pojęcia o co.

 Sudan radzi sobie z nią lepiej niż ja. Dał jej buziaka i udobruchał ją.

 Haha, naprawdę udobruchał. 

 Letni wypoczynek nad basenem i te znienawidzone autografy. Nie wiem, co za denny makijaż ma na oczach ;/

 Mentalnie do siebie pasują, zdecydowanie.

 Yey, wieczór panieński Takii rozpoczęty. Ile gości *.*

 Oczywiście brzydki strój zaliczony.

 Pierwsze ofiary imprezy.

Co? Czemu?

 A potem miała czelność autografu się domagać, phi! Takia jest za dobra!

Nad ranem, pyszne jedzonko, ale na kaca pewnie nie pomoże.
 
 I aww <3 Randka z narzeczonym w restauracji. 

 Ciekawe czy będzie smakować...

 ... chyba nie. 

 Ładne zdjęcie <3

 Czyżby Sudan odkrył nowe powołanie? 

Uu, chyba nie jest zadowolony, że jego ukochana tyle papla przez ten telefon :)

I jak się wam podobało? Ściskam i całuje :*

{ 6 komentarze... read them below or Comment }

  1. Cieszę się, że napisałaś notkę. Jak dla mnie nie musisz przepraszać za rzadkie dodawanie notek. Cała blogosfera simowa podupadła w okresie roku szkolnego.
    Takia jak zawsze urocza< 3 Wieczór panieński jej się chyba udał. Szkoda tylko, że na każdym jest ten przewspaniały strój. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Według mnie Sudan na ostatniej fotografii robi dzióbka. (: A ładne zdjęcie jest ładne. Podoba mi się strój Takii, szczególnie fryzurka. Gdy jedzą hot-dogi z tyłu jest stara babcia. Chyba lubi imprezy. :D Ach, Takia kradziej. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super juz kolejnego nie moge sie doczekac ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takia z boku wygląda jak anorektyczka, trochę strasznie ;o Czekam na ślub Takii i Sudana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Wszystkie moje simki są anorektyczkami, no... wliczam w to też parę simów :) Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
  5. cześć :) Założyłam nowego bloga o tematyce simowej i chciałabym znaleźć się w Twoich ulubieńcach. Oczywiście, ja również cię dodam, gdy się zgodzisz. Zajrzyj i sprawdź, czy Ci się spodoba, a i nie pogardziłabym wskazówkami, co i jak robić, by było lepiej. Pozdrawiam, http://crystal-sim.blogspot.com/
    PS. Co do notki. Mam mieszane uczucia co do Twojej simki. Jest świetna, ale jakoś nie mogę przyzwyczaić się do tego "innego" wyglądy simów, bo strasznie odbiega to od normy :D Ale chyba poszaleję z tymi suwaczkami i zobaczę, co mi wyjdzie. Może przekonam się w 100%, co o tym myślę :P :)

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -