Posted by : Elies sobota, 4 stycznia 2014

>> Jestem nieziemsko zmęczona :) Ledwie sobie dychałam przez te święta, a już natłok obowiązków. No nic, trzeba iść dalej, nie zatrzymywać się, prawda? U mnie za oknem nie ma dzisiaj słońca, jakie to dziwne, bo przecież każdego dnia było tak słonecznie. Wiecie, jestem tym dziwnym tworem człowieka, co nie znosi śniegu i może się bez niego całkowicie obejść :D Także... 

Rodzina Novegoda (9)

 No to jesteśmy w... Chinach!

 Standardowo, wyszukujemy przygody. Takia ma chyba z tym lekki problem. 

W końcu trafiła na pewnego zleceniodawce, już nie pamiętam, czego chciał :)


 Wiecie, to zdjęcie nie ma sensu, ale musiałam je wstawić, ta jej minka mnie rozbroiła totalnie <3

 - Dostanę jakieś darmowe książki? W moim mieście cały czas tak mam, bo sławna jestem, proszę pani. Nie? Nie dostanę?

 Strój ala tandetna podróżniczka, ale wygląda ślicznie.

 Szukamy podziemi w chińskim muzeum. 

 Wkładamy...

 ... przesuwamy...

 Mamy w końcu skarb! 

 Ale i tak musimy nurkować ;c 

 - O, to takie coś mi się ładuje za każdym razem, gdy się czegoś uczę? Jaacie! 

 - Proszę pana, nieskromnie się wyrażając, to była pestka zdobyć dla pana to, czego pan chciał. 

 Pamiątkowe zdjęcie <3 Teraz widzę, jakie ma pazury o.o'

 Rozmowa z Sudanem, nie zapomniała przecież o nim :P
PS: Te widoki za oknem *.*

 Inni odkrywcy.

 Wyprawa w nieznane. 

 O Chryste! :D

 Nie ma bata, wchodzimy! 

 Jaki zaciesz :D Lubi przygody, chociaż nie ma cechy podróżniczki.

I znowu radość, bo kolejny grobowiec do zwiedzania przed nią <3


A teraz z innej beczki, prosicie mnie nieustannie o jakieś domy, tyle że ja domów nie tworzę, bo nie lubię, ale korzystam z gotowców i teraz pokaże wam kilka fajnych, ale nie mojego autorstwa :)



















Mam nadzieje, że się wam podobają. Pozdrawiam :)

{ 6 komentarze... read them below or Comment }

  1. Ciekawy wygląd ma Twoja Simka :) Świetna notka, fajnie opisujesz.
    Ściągnę sobie kilka domów, niektóre są naprawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się Takii widzę udała wyprawa do Chin! Ja też planuję tam wysłać wreszcie jakiegoś sima, no i do Egiptu :D Domy całkiem fajne, ale staram się nie pobierać, a szczególnie tych zawierających CC ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Domy piękne, jednak zbyt nowoczesne jak dla mnie i tak jak Thom nie lubię grać z pobranymi meblami :> Widać że Takia dobrze się bawi w Chinach ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyprawa Takii do pozazdroszczenia, chociaż na jej miejscu bałabym się wejść do wielu miejsc ._.
    Domy świetne. Ostatnie miejsce rozwala. ^^ Pobrałabym, bo brakuje mi fajnych kawiarenek, ale jeszcze to przemyślę. c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie domki bardzo fajne, chociaż nie na mój gust i nie mam zaufania do budowli z internetu, a jedynie wierzę dodatkom dla Simów i Simom. Mina Takii na przedostatnim zdjęciu jest wprost zabójcza. :) Ślicznie wygląda w tym podróżniczym stroju. A inni odkrywcy - to nic przy Novegodzie (tak to się odmienia?).

    OdpowiedzUsuń
  6. Od niedawna zobaczylam twojego bloga i normalnie najlepszy blog jaki widzialam o simsach^^ Juz sie nie moge doczekac kolejnego posta. Ciekawe co bedzie (.°_°.) :DD

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -