Posted by : Elies środa, 25 marca 2015

Hejka kochani! Jak nie pisałam długo, tak teraz normalnie jadę notką za notką.
Ale myślę, że temat ciekawy, ponieważ postanowiłam przetestować tzw. demo the sims 4 w tworzeniu sima. Od jakiegoś bowiem czasu silnie zastanawiam się, czy zakupić czwóreczkę simsów, zwłaszcza zachęcona dodatkiem praca, gdzie możemy wcielić się np. w lekarza i widać, że miejsca pracy są otwarte, co bardzo mnie cieszy. Postanowiłam zatem, że zainstaluje sobie demo i sprawę jak te simy wyglądają i co można z nimi zrobić. :) 


 Oto mój sim, roboczo nazwany: Hana Moria. 

MOJE WRAŻENIA:

  • Demo szybko się odpala i płynnie chodzi. Mam nadzieję, że w całej wersji też tak jest. 
  • Przede wszystkim ucieszyła mnie możliwość stworzenia patykowatego sima. Jak widzicie Hana to sama skóra i kości, a jak mnie znacie to wiecie, że tylko takie simy tworzę. Jedyne, co bym dodała to możliwość stworzenia jeszcze chudszych ramion.
  • Można tworzyć ekstremalnie duże tęczówki oczu i ekstremalnie małe, co również plusuje. Wyobrażam sobie, jakie będzie się dało tworzyć słodkie oczy, gdy do sieci wejdą soczewki od użytkowników. <3 
  • Bardzo łatwo obsługuje się edycje sima. Wystarczy np. kliknąć na włosy, by przeniosło nas do działu w włosami, wystarczy kliknąć na oczy, by przeniosło nas do działu z oczami. A jak chce się wyjść z kategorii edycji wystarczy parę razy kliknąć w tło i poszczególne działy same znikają. Ogromnie łatwe i przyjemne! 
  • Simy są o wiele ładniejsze niż w trójce. Pamiętajcie początki trójki? Te simy były naprawdę brzydkie, dopiero wprowadzenie dodatków od użytkowników i slidersów pomogło to zmienić. Wierzę, że z pomocą internetowych dodatków simy w czwórce będą powalające! :D

MINUSY:
To jest wersja demo, więc ciężko powiedzieć, co jest minusem, bo wiadomo, że demo jest okrojone. Było mało ubrań i mało fryzur, ale w oryginale może być więcej. 


Co dodałabym od siebie?

  • Możliwość pomniejszenia ramion oraz pomniejszenia głowy. 
  • Możliwość ustalenia długości włosów na każdej fryzurze. 
  • Możliwość ustalenia wzrostu sima (ale wiadomo, że to za trudne dla producentów).
  • W demo wersji nie dalo się ustalić ulubionego koloru ani potrawy sima. Nie wiem, czy brakuje tego także w oryginale, ale jak tak: to duży, duży minus i dodałabym to do gry! 

Ogólnie wiem też, że w grze nie ma otwartego otoczenia, a także, że brakuje wieku "Małe dziecko", co jest chyba największym gwałtem zadanym czwórce. Producenci tłumaczą się naiwnie, że musieli iść na ustępstwa, ale nie wiem, jakim ustępstwem było zlikwidowanie tego wieku. No cóż, może za głupia jestem na ich logikę. :) 

Ogółem podobało mi się bardziej niż przypuszczałam. Wniosek jest taki, że prędzej czy później kupię czwórkę.


 Po zapisaniu sima wyskakuje takie okienko. Możemy wybrać zdjęcie i dodać opis. 

Po dodaniu kolejnego sima, zdjęcie rodzinne zmienia się na takie np. Szkoda, bo myślałam, że każdy sim będzie miał oddzielny profil :D

Pozdrawiam! <3 

{ 2 komentarze... read them below or Comment }

  1. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że dodajesz teraz tak szybko notki! Jesteś dla mnie inspiracją do odkrywania nowych tajników tworzenia simów ;) Twoje simy są naprawdę piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać że lubisz anoreksję, i tworzenie takich Simów jest dla ciebie przyjemnością. Nie mogę patrzeć na to! Możesz robić wielu innych Simów ale ty wolisz patyki. Ty też taka jesteś??

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -