Posted by : Elies poniedziałek, 4 lutego 2013

 Mała Arisa i cymbałki. Może będzie muzykalna jak mamusia? 

 Szczęśliwa rodzinka <3 

I jeszcze Arista w wersji Godzilli. Arrrr... zjem ci głowę! 



Złościmy się, bo nam przeszkadzają w występie, wrrrr....

 Arisa wyrosła na śliczną dziewczynkę <3 

Nowy Image Chiyo. Chociaż nie jest jeszcze w wieku dorosłym, to już wygląda poważniej :D

 Słodkie gołąbki wciąż są za sobą, jakże słodko na nich popatrzeć. Postanowili postarać się o kolejne dzieciątko.

 Chyio postanowiła usmażyć sobie naleśnika, bo...

... bo lokaj zapuścił się z higieną. Przepraszam za poseplayera w tle ^^

 Zajadamy jabłko, bo chcemy mieć synka <3

Tatko uczy swoją Księżnickę jak się łowi ryby. Co śmieszniejsze, Arista była lepsza w tym niż on xD

 W swoje pierwsze Halloween Arisa przebrała się za... KROWOKWIAT!? Tak, dziewczyna na zadziwiające wyczucie stylu. 

 No i mamy druga ciąże <3 Rodzice szczęśliwi jak nigdy. 

Mamy też pana gnoma za zasługi w karierze piosenkarskiej <3 Chyba zmęczony był ten gnom.

 Te ciążowe zachcianki!

 Arisa także niecierpliwie wyczekuje na narodziny braciszka. 

I narodzin przyszedł czas.

 Kiedy mama rodzi w szpitalu, Arisa próbuje zabić czas zabawą.  Chyio zapisała ja do szkoły artystycznej z internatem, więc to ostatnia noc w domu dziewczynki. Rodzice zamiast spędzić ten czas z nią, to muszą zmagać się z porodem. Biedna mała.. ; <
 Jakaż ona śliczna *.* Będzie jej brakować. 

Mamy synka! Nazywa się Hideo <333

 Po urodzeniu drugiego dziecka postanowiła spełnić swoje marzenie i pojechać do Paryża. 

 Dostała zlecenie od jakiegoś sklepikarza, żeby mu przyniosła z podziemi jego piłeczkę tenisową.

Takiż sobie widoczek z Champ Les Sims.



To tyle kochani na dziś. Mam nadzieje, że się podobało :)
Przy okazji zapraszam na mój Tumbrl. 

{ 17 komentarze... read them below or Comment }

  1. Chyio i Arisa są prześliczne <3 Szkoła z internatem? Biedna :( Uwielbiam Twoje rodzinki po prostu, wszystkie są świetne, czekam na kolejną notkę :)
    PS. Fajnie, że piszesz częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że ich dałaś :D ciekawe, czy Arista będzie podobna do mamy! a może będzie zabawnie i Hideo będzie miał niebieskie włosy po mamie? ;> pozdrawiam i czekam na następną część!

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że mogłam komuś pomóc ;* pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hideo MUSI mieć niebieskie hery <33 bedzie jeszcze bardziej rozkoszny ^^
    Ja się na te twoje simy napatrzeć nie mogę O.o

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuu, chłopaczeek *_* będzie kolejny przystojniak <3 Kocham twoje rodzinki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy wygląd widzę, śliczny, te gwiazdki w tle bardzo mi się podobają :D I przypadkiem znalazłam Twój profil na SimsStore [czy jakoś tak], chociaż ledwo się tam odnajduję, ale fajna strona ;D Hania ślicznie na avatarze wygląda w tych rudych koczkach <3

    OdpowiedzUsuń
  7. http://img96.imageshack.us/img96/108/screenshot69d.jpg --> Córeczka Raiasy, chyba najładniejsze dziecko jakie miałam w simsach :D Strasznie podobna do mamy <3 W sumie to Raiasa i Willow powinny już dawno nie żyć, ale ciągle je odmładzam i są młodsze od niektórych swoich dzieci, kody działają cuda xD A mogłabyś wrzucić na Store Chyio? Bo wiem że na bloga może Ci się nie chcieć, a tam jest szybciej, ta simka jest cudna <3 Jak wszystkie Twoje zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córeczka śliczna <3 Bardzo się ciesze, że moje simki tak ci dobrze ci służą w grze :D Próbowałam wrzucić Chyio na storę, ale nie udaje mi się, nie wiem dlaczego. Mam problemy z wrzucaniem simek na tamtą stronę i tylko kilka udaje mi się załadować tam z powodzeniem. Wiele innych simek chciałabym tam dać, ale nie mogę, nie znając ku temu powodu : < Może kiedyś tam ją do pobrania na blogu :)

      Usuń
  8. Nie ma problemu, może innym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mogłabyś dać tylko w komentarzu do niej link tak jak np pod notką ze zdjęciami dałaś do Raiasy? Bo bardzo mi się podoba a chciałabym już moim simkom pozwolić się w spokoju zestarzeć, bo wszyscy ich znajomi dawno nie żyją [tak na marginesie, strasznie mi szkoda było Jamie Joliny, była szefową Willow i bardzo się lubiły, teraz jej duch ciągle korzysta z naszego laptopa xD]. Bardzo bym była wdzięczna bo simka jest prześliczna <3 I z góry przepraszam że tak Ci tutaj marudzę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obraź się, ale nie mam do tego za specjalnie głowy w najbliższym czasie :D Myślę, że masz już dość moich simek, a nowe dodam jak będę mieć do tego trochę czasu. Spakowanie simki to może i pikuś, ale trzeba dorobić ładne zdjęcia etc. Skoro mam dawać coś do pobrania to lepiej od razu się przyłożyć i dać to na bloga, niż bezsensownie tylko do komentarza XD Poza tym nie będę dawać do pobrania każdej simki, którą zrobię bo to zbyt męczące, daje tylko takie, które uważam za warte dodania ^^ Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  10. Mam nadzieję że się nie obrazisz, jak Ci pokażę kilka fotek z mojej rodzinki :D

    Coś takiego jeszcze mi się nie zdarzyło, jedna z córeczek Hani [bez hacków urodziła bliźniaczki] bawi się w środku skrzyni, nie wiem czy to efekt jakiegoś błędu ale fajnie wygląda xD

    http://img835.imageshack.us/img835/1307/screenshot77m.jpg

    A to strasznie mi się podoba, Raiasa w swoim stroju roboczym ;D

    http://img14.imageshack.us/img14/259/screenshot72z.jpg

    http://img703.imageshack.us/img703/1498/screenshot17eq.jpg

    A tego gnoma Willow znalazła w katakumbach, faktycznie chodzą po całej parceli ^^

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och! Raiasa wygląda nieziemsko w stroju kucharki! Widzę, że w twojej grze kocha gotować <333 To z dzieckiem w skrzyni to nie żaden błąd, w trójce małe dzieci tak się czasami bawią, to całkowicie normalne :) No i gnom świetny! Ja swojego znalazłam w śmieciach, ale częściej występują w katakumbach właśnie. Pozdrawiam ciepło :*****

      Usuń
  11. skąd ubrania dla małego dziecka i dziecka?? szukam takich stron i nie mg znaleźć;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej jak wejdziesz na google, wpiszesz w wyszukiwarce The Sims 3 Downloads toddler clothes i poszukasz. Ja niestety nie mam zapisanych stron z których ściągam ubrania, wybacz :) Jak chcę mieć jakieś w grze, to szukam na google :)

      Usuń
  12. pamiętasz może skąd ściągałaś włosy, które Chyio ma jak jest w ciąży? *o*
    śliczne! w ogóle to świetny blog.

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -