Posted by : Elies czwartek, 7 lutego 2013

Siemanko moi kochani! <3 
Oto pojawia się przed wami moja trzecia rodzinka. Występuje w niej tylko jedna simka, bardzo kochliwa, bardzo uwikłana w wiele związków, nie mogąca podjąć z kim naprawdę chcę być. O tym się przekonacie :) 
Nazywa się Sara Haruto, jak to zwykle u mnie bywa, jest Azjatką i mieszka w Słonecznym Wybrzeżu. Niedawno kupiła dom, pragnąc rozpocząć nowe życie w nowym miejscu. 
Zobaczcie sami! 


 Po dłuższym namyślnie, Sara doszła do wniosku, że spełni się tylko w jednym zawodzie - Łowcy Duchów. Od dziecka uchodziła za maniaczkę tychże pozagrobowych stworzeń. 

 Kiedy już wybrała swoją ścieżkę zawodową, postanowiła wybrać się do knajpki, aby poznać jakiś simów. No i pogawędziła sobie z pewnym kolesiem, ale szału nie ma. 

Za to poznała uroczą simkę, której najpewniej grozi macierzyństwo w najbliższym czasie. Sara już jej kibicuje. Szkoda, że w grze nie można być chrzestnym dziecka :)

 Wieczorkiem spróbowała coś ugotować i, o dziwo, nic nie spaliła! Nie pamiętam co gotowała, chyba zapiekankę! Obecnie ma już trzy punkty z gotowania. 

 Ponieważ nie chce iść przez życie samotnie, postanowiła założyć konto na portalu randkowym. Pomyślała sobie, że koniecznie musi znaleźć sobie jakiegoś ukochanego i nie ma bata!

Uspokojona, że rozpoczęła poważne kroki ku zdobyciu partnera, poszła spać.

 Do miasta przybył Letni Festiwal. To doskonała okazja by kogoś poznać. Sara nie mogła nie skorzystać ze swoją obsesja na punkcie randkowania. 

 Jak to bywa, pewne rzeczy nie wychodzą nam na dobre. Pośpiech na pewno! Sara wybrała się na plaże w samo południe i co? Brzydko ją spiekło. 

Hahaha, na rolkach wyczaiła kolesia, który jest popularny w mieście. Łowy rozpoczete!

 No i nie darowała mu, tylko poprosiła, żeby z nią pojeździł. Dziwne, ale się zgodził nie protestując zbytnio. Ta dziewczyna, musi mieć urok! :) 

 Do czasu, aż się nie wywalili. Ale nie mogło być aż tak źle, bo kilka dni później, zaprosił ją na imprezę do siebie <333
 Zmęczona upałem i flirtowaniem, postanowiła zrobić sobie słodkiego loda na ochłodę. Ja chce latooo!

 Pierwszy dzień... noc w pracy. Łapiemy ducha! 

No proszę. Właściciel domu, niejaki... Daniel Przyjemniak, dał jej kwiaty, bo oczywiście mu sie spodobała <3 On jej zresztą też.

Ale jeżeli myślicie, że to ostatni mężczyzna jaki stanął jej na drodze to się mylicie.
W następnej notce będzie... ktoś wyjątkowy!


DO NAPISANIA! SUL.SUL!

{ 14 komentarze... read them below or Comment }

  1. Awww *_* Piękna Sara, domek też! oby była z tym gościem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ty robisz śliczne simki! *_______* ja uwielbiam profesję łowcy duchów :3 oby Sara znalazła swoją drugą połówkę! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łowca duchów? Super, uwielbiam duchy w Sims 3, moje simki powskrzeszały połowę cmentarza w Sunset ;D Ciekawe, co będzie dalej, pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. yay, jaka swietna rodzinka :) pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  5. A mogłabyś spróbować jeszcze raz ją na Store dodać? Bo plik jest uszkodzony i nie da się zainstalować ;/ Chyba że to błąd przez samą stronę wyskakuje, nie da się tam nic wrzucić czy coś, kiepsko ją zrobili :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może być też mój problem, bo jak ci wcześniej pisałam, mam kłopoty z wysyłaniem simek na store. jedne się dodają, drugie nie. Nie potrafię rozwiązać tego problemu, dlatego nie wiem, co ci doradzić. Mogłabym spróbować dac ja raz jeszcze, ale może się okazać, że drugim razem wgl nie będzie chciało się dodać.

      Usuń
    2. W tym miejscu gdzie się wysyła simki, pokazuje mi, że Sara jest już wysłana, nie mogę wysłac jej drugi raz ; < Może po jakimś czasie znowu będę mogła, zobaczymy. W każdym razie u mnie sa mecyje ze store, dlatego ściąganie stamtąd jest mało opłacalne.

      Usuń
  6. Ohh to ta piękność z simblra <333 Szablon jest zjawiskowy <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam problemy z tą stroną, nie wiem dlaczego, jak chcę coś dodać to też jakiś błąd wyskakuje :/ No cóż, poczekamy, zobaczymy, może kiedyś ktoś się nią zajmie i będzie lepiej działać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna ta Sara, ciekawe z kim w końcu będzie ;) czekam na dalsze części Twoich rodzinek! :>

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękna *-* dawaj następne części! <33 ale tu ślicznieee <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, mam takie pytanie :) Musiałam zrobić reinstalkę gry i teraz, cokolwiek chcę ściągnąć ze Store, wyświetla mi się komunikat że instalacja nieudana, mimo że przed reinstalką obiekty w grze działały. Aktualizację też mam najnowszą ściągniętą, nie wiesz jaki może być powód? :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej, jak tu fajnie *_* simka jest urocza, choć nie przepadam za tym typem urody, ale fajnie ją prowadzisz, bo nie stawiasz pod obrazkami jedynie tekstu 'huehue piękna, omglodzik' i tak dalej <3

    /mrfrankensim

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka piękna Sara! <3 i widzę nowy wygląd! <3

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -