Posted by : Elies piątek, 22 lutego 2013

Jedną z zalet gry The Sims jest to, że możemy pobierać z internetu różnego rodzaju "Downloady", który czynią nasz simowy świat o wiele bogatszym. To naturalne, iż to, co zawiera sama w sobie gra, kiedyś przestaje nam wystarczać i sięgamy po coś jeszcze. Osobiście mam tak samo, że to, co znalezione w necie zawsze jest ładniejsze i bardziej z gustem.
Z biegiem czasu mogłam się jednak przekonać, że wystarczy naprawdę nie wiele, aby uczynić ubrania od producentów ładniejszymi. Czy to w ogóle możliwe? Oczywiście!




Generacja trójki przyniosła nam o wiele większe możliwości modyfikowania wyglądu ubrań. Może nie koniecznie możemy zmienić ich fason, ale z pewnością zmiana koloru i faktury jest w zasięgu naszych możliwości.  O ile w dwójce byliśmy skazani na klątwę niezbyt ładnych ubrań od EA, o tyle w trójce możemy przekształcić coś nudnego w coś... oryginalnego.


Uwierzysz mi, jeżeli powiem ci, że powyższe ubrania pochodzą od EA? Zapewniam cię, że właśnie tak jest! Moje trzy modelki nie przywdziały ani jednego ubrania pochodzącego z internetu, a mimo to, mam nadzieje, że twoim zdaniem, jak i moim, wyglądają one naprawdę stylowo i ciekawie. Dlaczego tak jest?
Ponieważ zmieniłam kolory ubrań, przywdziałam je w nowe skórki (te, które są dostępne po kliknięciu na ubranie pędzelkiem i paletą). Oczywiście, niektóre wzory są pobrane  z internetu, ale za pomocą tych dostępnych już po zakupie gry, także można wyczarować ciekawe ubrania. Co ważniejsze, po takiej metamorfozie wydają się one zupełnie nowe i inne. Dzięki nim, twój sim może wkładać na siebie naprawdę oryginalne kreacje. 
I wiecie, co jeszcze? To świetna zabawa!
Wniosek? Dajcie szanse ubraniom pochodzącym prosto z gry. Nie są one wcale takie złe, zwłaszcza, jak się z nimi zrobi coś ciekawego :)

{ 8 komentarze... read them below or Comment }

  1. Jejej , ale ja uwielbiam Twojego bloga :* Mam pytanko, skąd pobrałaś te świetne włosy i sweterek ?

    http://funkyimg.com/u2/1995/308/409994Screenshot-375.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam odwiedzać Twojego bloga! Jest jednym z moich ulubionych <3
    Świetna notka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to prawda że czasem ubrania z EA są świetne, sama czasem się z nimi bawię ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. wow nie pomyślałabym, że tak się da<3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja czasami korzystam z ubrań od EA, bo niektóre są naprawdę fajne i czasem lepsze od tych pobranych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba skorzystam z Twojej rady i spróbuję pobawić się tymi zmianami skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nienawidzę pobierac !!
    Jak dla mnie to powinni usunąć takie strony z download'ami.
    Ja mam wszystkie dodatki i 5 akcesorii to zawsze mam duży wybór i nawet czasem nie wiem w co ubrać sima tyle jest fajnych ciuchów.No ale to moje zdanie.
    Zapraszam:
    SimsLoveForever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche to takie samolubne, przeciez niektorzy moze lubia cc i nie byliby zadowoleni z usuniecia tego typu stron.

      Usuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -