Posted by : Elies środa, 13 lutego 2013

 Po ciężkiej pracy, czas pogadać z przyjaciółką.

 Kolejnego wieczora zjawia się niespodziewany gość. Nie mogłam przepuścić takiej okazji, zatem poczyniłam stosowne kroki, żeby moją simkę zaprzyjaźnić z Panem Kosmitą <3333

Okazało się to dziecinnie prostą sprawą, jako, ze na swój widok simy wpadły sobie w oko. Wyskoczył mi komunikat, że mają ze sobą dużo wspólnego. Zbudowanie relacji przeszło bardzo szybko.


 Pan Kosmita odleciał, a Sara musiała powrócić do rzeczywistości. Jednak wciąż fascynuje się duchami, więc może nie jest to taka nudna znów rzeczywistość. Na zdjęciu jej kolekcja duchów. 

 Zepsuła jej się toaleta, więc wezwała mechanika. Jemu także wpadła w oko. To chyba moja jedyna simka, która co chwile się komuś podoba. No w każdym razie, ponieważ Kosmita nie dawał znaku życia, postanowiła zakręcić się wokół Mechanika.

 Haha, łapiemy duchy!!!

Wieczorna wyprawa na cmentarne katakumby. Wróciła w kiepskim stanie, ale to nie przeszkoda, żeby z duchami trochę pogawędzić.

 Kolejny duszek <3 Kocham je.

 I mało przyjemne spotkanie z Zombie.

Pan Kosmita w końcu się zjawił. Yey! Sara była równie szczęśliwa, co ja!

 Podekscytowana, zwierzyła się Alicji, swojej koleżance z niezwykłych spotkać.


I ponowne spotkanie. Ach, jak to się trzeba nalatać koło takiego jednego. Ale warto.

 W KOŃCU, spędzili ze sobą noc. Wiadomo po co ^^

 Ich związek zaczął się rozwijać. Coraz więcej czasu spędzali ze sobą, bardzo szcześliwi.

Powiedzmy, że Sara nie musiała niczego udawać i mogła mu się pokazać także z głupszej strony :)

 Po wyjeździe Pana Kosmity, Sarę zaczęły męczyć nudności <3

I zaczęłyśmy oczekiwać dzieciątka! Ach, moje pierwsze, kosmiczne dziecko <333

 Podczas jednego z festiwali, Sara wzięła udział w konkursie szybkiego jedzenia. Mimo ciąży i głodomorstwa, nie wygrała xD 

 Przyjaciółka Alica też jest w ciąży <333 Jakie to słodkie.

Obie cieszą się z powodu ciąży. Sara także, chociaż związek z Panem Kosmitą na razie nie rokuje zbyt dobrze.

 Pogaduszki z kumpelą przy naleśnikach.

 I kontynuujemy związek z Mechanikiem. Dziwne, ale facetowi nie przeszkadza, że Sara spodziewa się dziecka.

No więc... RODZIMY! 

CDN.

{ 13 komentarze... read them below or Comment }

  1. jak mogłaś przerwać w takim momencie! ;o niecierpliwie czekam na dalszą część, ciekawe kogo urodzi Sara i z kim w końcu będzie ;D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! ;D Już doczekać się nie mogę! :)

      Usuń
  2. Jejej, kosmitek <3 Kocham ich *___*

    OdpowiedzUsuń
  3. AA będą małe kosmiczątka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ZIELOOOONYYYYYY <333 Nareszcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twojego bloga <3
    Zawsze chciałam mieć małego kosmitke, ale nigdy nie wyszło.
    Mam pytanie:
    Skąd w tym zdjęciu http://1.bp.blogspot.com/-mGTjA2ZrN4k/URuFKI6MhRI/AAAAAAAAA0M/wgflaXizbGA/s640/Screenshot-1043.jpg

    wzięłaś takie okno czy co to tam jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Em, nie wiem skąd pobrać to okno ; < Widzisz pobrało mi się ono z całym domem. Jednak nie polecam go w żaden sposób. Widzisz okno to jest bardzo uciążliwe w czasie deszczu, kiedy simowie pod nim stoją, to moknął, bo okno jest traktowane przez gre jako puste miejsce, zatem simów nic przed deszczem nie chroni :)

      Usuń
  6. mogłabyś mi powiedzieć skąd jest ta fryzura: http://25.media.tumblr.com/4eb70ab50be24d7b7a1d7c268edb2310/tumblr_mhnb5kEpvP1rmkv1eo1_1280.jpg ? :) i może podałabyś swoją nazwę na ts3.com, bo chciałbym Cię dodać do znajomych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobrałam je stąd: http://www.thesimsresource.com/artists/Cazy/downloads/details/category/sims3-hair-hairstyles-female/title/hairmesh-20--female-*free*/id/1154351/

      Usuń
  7. haha ja kiedyś instalowałam te prawie wszystkie płyty trzy razy pod rząd jednego dnia haha - niezapomniane chwile hehe. haha ale mnie zszokowałaś tym, że pamiętasz jego imię i nazwisko :D! zawsze go lubiłąm taki dziwny gość i ma duuużo miejsca dla psów XD pamiętam - to byłą moja pierwsza rodzina w której testowałąm dodatek zwierzaki :d instaluj kochana warto powrócić do wspomnień :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja kocham twoje rodzinki! JASHJADSJSKDA Piękna simka i kosmici<3

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -