Posted by : Elies poniedziałek, 13 maja 2013


Przepraszam, że nie daje nic z rodziny Ascher, lecz kompletnie nie miałam czasu w tym tygodniu nimi pograć :) Za to, w wolnej chwili, jaką poświęciłam simom postanowiłam pobawić się trochę ich ubiorem, przecież ja to kocham! 
Tak oto powstały trzy propozycje wiosennego ubioru dla sima.
Oceńcie sami czy mi wyszło ! :)
PS: A przy okazji posłuchajcie muzyczki, którą dałam wam na samej górze!



I)

 Zdecydowanie mój faworyt z całej trójki, dlatego daje go jako pierwszego. Nuki jest ubrana w śliczną, luźną sukienkę z bawełny. Strój jest jednoczęściowy, chociaż sprawia wrażenie, że jest dwu. Górna część to lekko marszczona na szwach bluzka, biała z nadrukiem znudzonego kota. Natomiast dół to spódnica o nieregularnym wykończeniu w szarym kolorze. Ja jestem zachwycona, sama chciałabym mieć taką sukienkę <3

 Nuki ma na nogach koronkowe rajstopy o dużych oczkach, do tego wysokie buty z miękkiej skórki. 

 Z dodatków pokusiłam się na glamourowy wisorek - miś w koronie. Moim zdaniem jest śliczny. Dodaje trochę blasku stonowanej kolorystyce całego looku. 

 Poza wisiorkiem dałam Nuki srebrną bransoletkę, składając się ze złączonych ze sobą serc, ozdobionych czerwonym diamencikiem. 
Paznokcie wielokolorowe :)

 Makijaż bardzo delikatny. Główne karty rozdają usta. Są pomalowane pomadką o różowym odcieniu z cukierkowym połyskiem. Policzki i nos rozświetliłam nieco, natomiast oczy praktycznie nie są umalowane. Na dolnej powiece widnieje lekka, różowa kreska, mająca na celu podkreślić dolną fałdkę oka, co jest charakterystyczne dla Azjatyckiego Makijażu. Rzęsy w ogóle nie ruszane. 

I na koniec włosy... są lekko podkręcone, tworzą coś na zasadzie ładnego bałaganu. Jakby Nuki nie ujarzmiała ich grzebieniem, ale i tak są śliczne :)


II)

 Drugi look wybrałam taki odpowiedni na wypad nad rzekę ^^ Przynajmniej ja zawsze ubieram się w ten sposób, jak idę z przyjaciółmi gdzieś na łono natury. Oczywiście nie jestem bosa, jak Tessi, ale co tam xD Dobra, do rzeczy.

 Jeansowe szorty ozdobione na jednej z nogawek czarnymi krzyżami. Bluzka z nadrukiem, w koktajlowych odcieniach. 

 Tessi ma chyba najładniejszy makijaż z nich wszystkich trzech. Tym razem, najważniejszą rolę grają oczy. Pomalowane na czarno kredką, dodane długie rzęsy. Usta o wiele delikatniejsze, bardziej naturalne. 

i Fryzurka. Tessi ma wyprostowane włosy, lekko pocieniowane przy twarzy. Wyglądają schludnie, chociaż nie na ustylizowane. 

III)

 Ostatnia kreacja ustylizowana na Sophi Angelinie, nie wiele się zmieniło w jej ubiorze. Dodałam jedynie jej letnią, super dziewczęcą sukienkę w kwiaty. Sukienka ma dość szeroki dekolt, jest na ramiączkach, a spódnica układa się, niczym kielich tulipana. 

 Z dodatków jest pierścionek kwiat, od razu kojarzy się wiosennie :D Jest duży i ładnie wygląda na dłoni. 

 Romantyczne, kryształowe serce w srebrnej ramie, taki Sophia ma naszyjnik. To jeden z najbardziej wyrazistych dodatków wszystkich kreacji :D

 Makijaż delikatny jak ten pierwszy, chociaż oczy są bardziej intensywne, gdyż pomalowane cieniem w kolorze różu, a rzęsy są dodane, więc oczy wyglądają piękniej. Na usta została położona pomadka w odcieniu pomarańczu, ładnie pasującego do skóry, co daje naturalny efekt. 

Włosy z efektem push-up. Wygięte zewnętrznie po bokach twarzy, co zwiększa ich objętość, dając wrażenie gęstych włosów. Podobnie, jak u Nuki, sprawiają wrażenie rozczochranych, lecz w tym tkwi ich urok.

No i o tyle :D 
Jak się wam podobało? 

(C)
Zdjęcia wykonano z grze The Sims 3 + dodatki.
Modelki: Nuki, Tess, Sophia Angelina. 

{ 4 komentarze... read them below or Comment }

  1. Ten naszyjnik z misiem śliczny, sama chciałabym taki mieć. <3 Sukienkę również chętnie bym nosiła, kiedyś nawet miałam zamiar dać do krawcowej żeby mi uszyła na zamówienie jedną taką jak była w simsach, ale to za dużo roboty z tym by było. Trzeba im przyznać, że ciuchy mają świetne. :) Ogółem, świetny szablon - czyżby z Takią? Naprawdę kocham Twojego bloga i cieszę się, że częściej piszesz, pamiętam jego same początki jak przypadkowo znalazłam go w google, od początku stał się dla mnie wzorem jeżeli chodzi o tworzenie simów, robienie rodzin... Mogłabyś się zatrudnić w Maxisie i projektować całe otoczenia i rodzinkami, byłyby o wiele lepsze niż te które tam dają! :D No i aktualnie gram sobie Raiasą, Willow, Chicką, Hanią, Sophią, Chyio i moją ulubioną Sarą, najładniejsza simka jaką widziałam, przesłodka jest. <3 A jak niedługo urodzi córeczkę to mam w planach nazwać ją Takia. :D Nieźle się rozpisałam - jednym słowem - prowadź bloga jak najdłużej, najlepszy ze wszystkich simowych! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobierzesz taki na http://sclub.mktm.co.uk/en/cc/props/#more i tam klikasz strzałkę w dól, dół i ja go tam znalazłam c;

      Usuń
  2. fajnie to wymyśliłaś :) najlepiej wygląda po ubraniu chyba pierwsza simka, ale ja tam nie wiem ;d a co do muzyki, to mi osobiście się raczej nie podoba, ale co kto lubi ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te stroje, a tak poza tematem, wiesz może czemu nie mogę wysłać swoich simów na studia? młodych dorosłych, nie mam nawet smartfona, mam meble ale z połowy nie mogą korzystać, mam oryginalną wersję The Sims 3 Studenckie Życie, znasz powód?

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -