Posted by : Elies środa, 8 maja 2013

 Po studiach, Takia wróciła do normalności. Tak wygląda bez makijażu.
 A tak bez makijażu. Teraz widzę, że szminka mocno nie pasuje, ale już trudno ^^

 Ponieważ ciągle rozwija swój malarski talent, jej obrazy są warte coraz więcej.





 Sudan chyba nie w humorze, hahaha...

 Ale Takia umie ułagodzić go zawsze :)

 Z nudów wybrała się na występy. 

 A potem na festiwal miłosny. Jest zachwycona, ponieważ miłosna maszyna pokazała, że ona i Sudan są dla siebie stworzeni. 

 A Sudan...

Takia próbuje blogować, ale ciągle traci czytelników. Chyba zostaje jej tylko malowanie ; c

 Och, z okazji Walentynek dostała kwiaty <3

 Fatalna pogoda? Takia też ma z tego frajdę, a potem choruje ; /

 Sudan rozwalił sobie smarfona, ach ta niezdrara.

 Wow, ten obraz był wart równiutkie 1000 $ - brawo!

 Samoistnie zmienił mi się służący. Nieee, ja chcę tamtego grubasa!

Nowe ciuszki Takii <3

 Pryncypał domaga się pieszczot <3

 Nie wiem o co, ale z jakiegoś powodu dziewczyna wkurzyła się na Sudana. Sudan chyba tez nie wie o co chodzi.

 Słodka <3

Była tak wściekła o coś, że przez dwa dni nie dała się pocałować ani nic. Biedny Sudan.

 Sudanowi podrosły włosy. Przy okazji, jako dobrze rokujący polityk stara się o awans u szefowej. Brzydkiej szefowej...

 Co??

Znowu...


Zdajecie sobie sprawę, że w przyszłym roku wychodzi The Sims 4?
Nie wiem, jak wy, lecz ja średnio się cieszę. Wolałabym jeszcze dodatki do trójki, a tak, od nowa zacznie się kolekcjonowanie dodatków P;

{ 7 komentarze... read them below or Comment }

  1. oni to mają przygody ;d mi już dawno kosmici simów nie porwali. Takia ma dziwny makijaż, ale nie znam się, bo jestem chłopakiem xd sam nie wiem co sądzić o ts4, pożyjemy - zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takia wygląda prześlicznie < 3 Podobno mają dalej tworzyć dodatki do trójki, ale pewna nie jestem ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Znów ufole O.o Jak ja ich potrzebuje to NIGDY ale to NIGDY się nie pojawiają :C Takia jest prześliczna napatrzeć się nie mogę na jej delikatną twarzyczkę <3 Hm co do TS4 to mam mieszane odczucia, ale z chęcią zobaczę co niezawodni twórcy dla nas przygotują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu ufo? ;D Może Takia tak jak Sara będzie mieć dziecko - kosmitę? :D Ale z makijażem czy bez i tak jest piękna. :) A co do TS4 byłam w szoku jak się dowiedziałam, dopiero co pamiętam jak zamówiłam na allegro w przedsprzedaży Sims 3 w 2009. Średnio chyba tak co 4 lata wypuszczają nową część, no ale na szczęście dodatki do trójki dalej mają powstawać, a 4 będzie musiała być już naprawdę fenomenalna, może będzie można tworzyć simów ze zdjęć? ;D Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jak zawsze.Mam pytanie do was wszystkich i bardzo proszę o odpowiedz,a wiec pojechałam na wakacje i gdy wróciłam straciłam relacje z moja rodzina np. jej syn w relacjach nie ma jej jako matki.Bardzo proszę o szybka odpowiedz :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Boziu Takia jest taka przeurocza *w* Ten nosek i oczka sprawiły, że zakochałam się w pikselach <3 Pozdrawiam i dodaję do elitki na tokyo-sims.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 Sims Craze - Hataraku Maou-sama! - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -